حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای مهر تاییدی بر حکومت مردم‌سالار دینی ایران خواهد بود+فیلم

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) با تاکید بر نقش دانشگاهیان در جهاد تبیین به ویژه در ارتباط با انتخابات پیش‌رو گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای مهر تاییدی بر حکومت مردم‌سالار دینی ایران خواهد بود

محمدعلی حسنی آهنگر با حضور در غرفه ایرنا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا اظهار داشت: دانشگاه های کشور در همه مراحل و نقطه های عطف جمهوری اسلامی ایران، نقش خود را با جهاد تبیین به خوبی ایفا کردند. در انتخابات پیش‌رو نیز دانشگاهیان کشور از آنجایی که برای مردم نقش مرجعیت را دارندنقش پیشرانی را خواهند داشت.

وی افزود: اگر دانشگاه ها بتوانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را در همه ابعاد اقتصادی، سیاسی،فرهنگی، دفاعی و امنیتی به صورت جامع و پیشرفت هایی را که انقلاب اسلامی داشته تبیین کنند و برای این منظور از خانواده های خود شروع کنند و در محله و مساجد محل و کلاس ها خواسته ای را که حضرت آقا داشته در بحث امیدآفرینی داشته اند با بیان پیشرفت ها و تبیین جنگ روانی و اقداماتی را که دشمن داشته است، بیان کنند، در واقع وظیفه خود را انجام داده اند.

حسنی آهنگر ادامه داد: در واقع اگر جامعه دانشگاهی که نزدیک به سه میلیون و ۳۶۰ هزار دانشجو و یک جامعه ۱۰۰ هزار نفری از اعضای هیات علمی دارد، نقش جهاد تبیین خود را ایفا کنند، حماسه بزرگی در یازدهم اسفند ماه خواهیم داشت.

وی اطهار داشت: اگر دانشگاهیان نقش خود را به خوبی ایفا کنند، حماسه حضور مردم راکه در روز ۲۲ بهمن داشتیم، در پای صندوق های رای نیز خواهیم داشته تا مهر تاییدی بر حکومت مردم سالاری و حکومت دینی ما باشد.

حسنی آهنگر در مورد اقدامات دانشگاه جامع امام حسین در این راستا نیز اظهار داشت: سعی کردیم با اقداماتی مانند «ایران بیست» و آمریکا «منفی بیست» یک مقایسه تطبیقی انجام بدهیم از پیشرفت هایی که ایران در ۴۵ ساله اخیر از نگاه نشریات بین المللی و مجموعه هایی که در سازمان ملل بررسی کرده اند، انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا در حوزه های پیشرفتی و رتبه هایی را که ایران در عرصه های مختلف به دست آورده است، به زعم سازمان های بین المللی و همچنین میزان افولی که آمریکایی ها داشتند به عنوان کشوری که دشمن اصلی ما است، چاپ کردیم و در اختیار مراکز قرار دادیم و سعی کردیم کمک کنیم به کسانی که در جهاد تبیین دنبال محتوا هستند تا از این اطلاعات بهره وری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه طی آیین رسمی با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد؛ رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت چهار روز تا دوم اسفند دایر است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha