تلاش دشمن بر عدم حضور مردم در انتخابات است

۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴
کد خبر: 85394700
تلاش دشمن بر عدم حضور مردم در انتخابات است

خمین - ایرنا - نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان مرکزی گفت: امروز تلاش دشمنان انقلاب بر عدم حضور مردم در صحنه انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، آیت الله علی عباسی شامگاه چهارشنبه در مسجد خاتم الانبیا خمین با تبریک اعیاد شعبانیه افزود: اگر مردم در صحنه نباشند، دشمن با ما بدتر از غزه رفتار خواهد کرد چراکه کینه بزرگی از ملت ایران دارد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی میراثی است که امام راحل برای ما به یادگار گذاشته و امام در ابتدای انقلاب رفراندوم و رای مردم را مطرح کرد چراکه مردم ضمانت طی مسیر کشتی انقلاب هستند.
کاندیدای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از استان مرکزی اظهار کرد: نظام سرمایه داری هیچ رقیبی را در مقابل خود تحمل نمی کند و هرکسی که مقابل او بایستد را از بین می برد و انقلاب اسلامی فصل جدیدی از تاریخ معاصر ما است.
آیت الله عباسی ادامه داد: امروز با قدرت جوانان که در عرصه های علم و پیشرفت ایجاد کردند ، دشمن جرات ورود به میدان جنگ با ما را ندارد و جنگ را به سمت هجوم رسانه ای و فرهنگی برده اند و باور و امید جوانان را هدف گرفتند تا تصویری دروغین از دنیا به آنها نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه امروز چشم دوست و دشمن به انتخاب مردم است، ادامه داد: حضور در انتخابات موجب می شود دوستان با چشمان امیدوار و دشمنان با چشمان ناامید صحنه انتخابات را ببینند .
آیت الله عباسی گفت: اگرچه گرفتاری ها به ویژه در عرصه اقتصادی به دلیل کوتاهی ها و فشارهای دشمن انکار ناپذیر است اما نباید راه انقلاب را گم کنیم .
ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 11 اسفندماه جاری برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha