۱۴ هزار و ۵۷۴ نفر برای دریافت زمینِ طرح جوانی جمعیت در یزد ثبت نام کردند

یزد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: مجموعا ۱۴ هزار و ۵۷۴ متقاضی در این استان برای دریافت زمین رایگان در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کردند.

"احسان خواجه رضایی" چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری آیین واگذاری زمین رایگان به ۶۰۰ خانواده ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۲۹۱ متقاضی واجد شرایط و تایید نهایی شدند.

وی اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۸۱۷ نفر از متقاضیان یاد شده ، زمین آنها قرعه کشی و مشخص شده است و قرار دادهای آنها هم منعقد شده است .

خواجه رضایی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان متعهد است که تمام خانواده های که در قالب جوانی جمعیت ثبت نام و تایید نهایی شدند. نسبت به تامین زمین ،مشخص کردن قطعه زمین و انعقاد قرار داد اقدام نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: اراضی طرح جوانی جمعیت در استان با متراژ حداکثر ۲۰۰ متر بصورت رایگان به خانواده های واجد شرایط واگذار می شود.

به گزارش ایرنا شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در قالب دو قانون طرح جوانی جمعیت ابلاغ شده است که یک قانون در رابطه با خانواده‌های دارای سه فرزند است که فرزند سوم آنها بعد از ابلاغ قانون به دنیا آمده باشد و یک قانون هم امسال مصوب شده که اگر خانواده‌ها دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال باشند، مشمول طرح جوانی جمعیت و دریافت زمین و یا مسکن می‌شوند.

فقط هزینه‌های آماده‌سازی از جمله تحصیل‌، جدول‌سازی و آسفالت از متقاضیان دریافت می‌شود و افراد بعد از ۲ سال تنفس در مدت زمان هشت سال به صورت اقساطی این هزینه‌ها را می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha