نظریان: عملکرد اسکی‌بازان در المپیک جوانان رضایت‌بخش بود + فیلم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکی، گفت: ورزشکاران جوان اسکی با کمتر از ۲ سال فعالیت روی برف به المپیک رفتند و فشار زیادی را در این رقابت‌ها تحمل کرده و به خط پایان رسیدند. عملکرد آنان در المپیک جوانان برای ما رضایت‌بخش بود.

به گزارش ایرنا، عباس نظریان با حضور در غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران درباره عملکرد تیم اسکی ایران در المپیک زمستانی جوانان، اظهار کرد: امسال بارش برف خیلی دیر بود و به همین دلیل با برنامه‌ریزی قبلی و ۴۵ روز قبل از المپیک زمستانی، بچه‌های آلپاین را به اردوی اتریش و کراس کانتری را به اردوی قزاقستان اعزام کردیم.

وی افزود: اردوی تیم کراس کانتری در قزاقستان کوتاه بود زیرا با افت شدید دما یعنی ۴۰ درجه زیر صفر روبه‌رو شدیم و به همین دلیل این اردو تعطیل شد و بچه ها مجبور شدند در ایران تمرین کنند.

رئیس فدراسیون اسکی عنوان کرد: با بررسی چهار دوره بازی‌های المپیک زمستانی جوانان باید بگویم که از عملکرد تیم اسکی جوانان در این دوره از رقابت‌ها راضی هستم. نیروهای ما در کراس کانتری اسکیتی بودند که با این وجود، عملکرد خوبی داشتند.

وی گفت: فکر می‌کردیم اعضای تیم اسکی جوانان به خط پایان نرسند، زیرا این افراد هیچ برف و مسابقه بزرگی ندیدند و به یکباره وارد المپیک شدند. این ورزشکاران با کمتر از دو سال فعالیت روی برف به المپیک رفتند و فشار زیادی را در این رقابت‌ها تحمل کردند و به خط پایان رسیدند. با این تجربه تیم اسکی جوانان ما مسلما عملکرد خوبی در المپیک داشته و در مجموع از عملکرد آنها راضی بودم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha