۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85395120
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاهی بر عناوین مطبوعات پنجشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز پنجشنبه سوم اسفند ماه  ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی صفحات  خود برجسته کردند.

اجازه رای اتوبوسی در شیراز نمی دهیم

روزنامه عصر مردم در صفحه نخست شماره ۷۹۸۸ خود،‌ آغاز تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس را بر جسته کرده است،‌ رشد ۱۰ در صدی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی شیراز،‌ جای خالی تاریخ شفاهی پیرامون عملکرد نمایندگان مجلس عنوان سر مقاله این روزنامه است،‌ دانشگاه صنعتی در دانشگاه شیراز ادغام نمی شود به نقل از استاندار،‌ کاهش شدید ذخایر خونی در استان فارس و اجازه شکل گیری آرای اتوبوسی در شیراز داده نمی شود عنوان طنز ستون انگار نه انگار روزنامه عصر مردم است.

همچنین روزنامه سبحان در شماره ۶۲۲۶ خود ،‌ معجزه حضور مردم را برجسته کرده است،‌ خودنویس گره گشایی،‌ آنچه که یک کاندیدا باید بداند،‌ فعالان انتخاباتی وحدت را سر لوحه کار خود قرار دهند به نقل از امام جمعه شیراز و آب میوه نخورید حتی اگر ۱۰۰ در صد طبیعی باشد از عناوین این روزنامه است.

چگونه با تغییر نسل زندگی کنیم

روزنامه تماشا دیگر روزنامه شیراز هم در شماره ۳۱۵۴ خود پروِژه های نهضت ملی مسکن در صدرا با شتاب در حال ساخت است،‌ اولویت مبارزه با قاچاق باید بر کالاهایی باشد که سلامت مردم و اقتصاد کشور را مختل می کند،‌ چگونه با تغییر نسل زندگی کنیم از عناوین این روزنامه است.

روزنامه شیراز نوین در شماره ۲۰۵۵ خود رقابت انتخاباتی وحدت محور باشد، را بر جسته کرده است ‌همچنین قاچاق دارو سلامت مردم را هدف گرفته استو فوتبال شیراز دوباره روی نوار ناکامی،‌بازگشت به تنظیمات کارخانه را منتشر کرده است.

یک بام و دو هوای فیلترینگ

روزنامه افسانه هم در شماره ۵۲۲۳ خود تیتر یک بام و دو هوای فیلترینگ بر جسته کرده است،‌ چنار راهدار در محاصره صنایع،‌ رشد فرهنگ تعاون فاصله طبقاتی را کاهش می دهد، راه های مقابله با نادیده گرفته شدن و برنامه جهانی ناسا برای دفاع از زمین هم از دیگر عناوین این روزنامه است.

یک طاقه ذوق

روزنامه خبرجنوب هم در صفحه جنوب شماره ۱۲۶۰۱ خود را یک طاقه ذوق را به عنوان دستاورد نمایشگاه چهارم مد و لباس شیراز را بر جسته کرده است،‌ شش منبع شوربختی یک رودخانه،‌ بیماری زنگ زرد مزارع کشاورزی فارس را تهدید می کند،‌ مدیریت کاهش استرس و دلیل شگفت انگیز چرخیدن حشرات به دور چراغ از دیگر عنوان های این روزنامه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha