۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85395160
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

۲۹ سارق در خراسان جنوبی دستگیر شدند

۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85395160
۲۹ سارق در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها و توقفگاه های استان خبر داد و گفت: ۲۹ سارق در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز پنجشنبه اظهار داشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها، از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: با توجه به سرقت های متعدد وسایل نقلیه در سطح استان خراسان جنوبی، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها و توقفگاه های عمومی و اختصاصی در این استان توسط ماموران پلیس آگاهی اجرایی شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در این طرح ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۳۴ فقره سرقت را کشف و ۲۹ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: با کارشناسی وسایط نقلیه و استعلام از سامانه های مربوطه، ۲ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد.

سرهنگ صادقی گفت: سارقان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: شهروندان برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha