آرامش و امنیت سیستان و بلوچستان رهاورد مجاهدت‌های سربازان گمنام

زاهدان- ایرنا- سیستان و بلوچستان به دلیل شرایط خاص مرزی منطقه، همواره دست‌خوش ناامنی‌های فراوان از سوی دشمنان این مرز و بوم بوده اما با تلاش شبانه روزی سربازان گمنان امام زمان(عج) امنیت در این منطقه پایدار و برقرار است.

به گزارش ایرنا، هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصتی برای قدردانی از زحمات شبانه روزی، طاقت فرسا، بی ریای حافظان امنیت و آسایش است، نامگذاری نیمه شعبان روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (ع) در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

با توجه به موقعیت جفرافیایی سیستان و بلوچستان؛ این استان در وضعیت ویژه ای به لحاظ امنیتی قرار گرفته است، سربازان گمنام امام زمان(ع) به صورت شبانه روزی برای رصد معاندان نظام و دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند از این رو امنیتی که در منطقه شاهد آن هستیم نتیجه تلاش این افراد است که امنیت را با بخشش جان و زندگی خود به مردم هدیه می‌کنند.

همت بلند سربازان گمنام امام زمان (عج) و تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی تمامی توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد و به یاری خدا امروز سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین استانهای کشور شده است

هوشیاری و ایثار شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(ع) سبب شده دشمن اجازه تعرض به خاک کشور را پیدا نکند همچنین با اقدامات مثبت این افراد، این استان به لحاظ امنیتی تقویت شده و جایگاه آن را در تراز امنیتی کشور ارتقا پیدا کرده است، با تلاش‌هایی که سربازان گمنام امام زمان(ع) در استان انجام می‌دهند و همواره جلوی تحرکات دشمن را می‌گیرند شاهد امنیت، آسایش و رفاه مردم این منطقه هستیم همچنین ثبات اقتصادی و اجتماعی نیز در استان تقویت شده و اکنون سرمایه گذران زیادی برای سرمایه گذاری به این منطقه جذب شده اند به همین دلیل امنیت، آرامش و توسعه امروز سیستان و بلوچستان را نمی‌توان بدون حضور و تاثیر فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج)متصور شد.

حاشیه‌های مرزی محل تجمع گروه‌های نژادی، مذهبی و زبانی است و از این نظر سیستان و بلوچستان از شرایط ویژه‌ای برخوردار است روزانه اخباری مبنی بر انهدام باند تروریستی، کشف و ضبط بمب، نارنجک و سلاح‌های آن‌ها به گوش می‌رسد شاید بارها برایمان سوال پیش بیاید که نقشه‌های کور دشمنان چگونه نقش برآب می‌شود به همین دلیل باید بدانیم که این خبرهای خوب تنها به کمک سربازان گمنام منتشر می‌شود کسانی که شبانه روز ندارند تا مردم سرزمینشان در امنیت کامل زندگی کنند.

آرامش و امنیت سیستان و بلوچستان رهاورد مجاهدت‌های سربازان گمنام

سربازان گمنام جلوتر از تحرکات دشمنان حرکت می‌کنند

سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان مخلص ترین نیروهای انقلابی با اشراف اطلاعاتی که دارند هموراه با اقتدار جلوتر از دشمن حرکت می‌کنند و توطئه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی را خنثی و امنیت سیستان و بلوچستان را به عنوان یک نقطه حساس و استراتژیک در کشور تامین و تضمین می‌کنند. با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام ایران اسلامی به امن ترین کشور در منطقه تبدیل شده و آسودگی خاطر برای ساکنان استان‌های مرزی و حساسی چون سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

سربازان گمنام در گمنامی برای امنیت و آسایش ما جانفشانی می‌کنند این افراد در وزارت اطلاعات حافظ و پشتیبان دین و ولایت، انقلاب و مردم هستند و اجازه کوچکترین تحرکی حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی را به دشمنان نمی‌دهند و برای حفاظت از ناموس و خاک کشور با چشم‌های بیدار و آمادگی کامل نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

سربازان گمنام که همواره آسایش خود را فدای راحتی و آسودگی مردم می‌کنند علاوه بر ایجاد امنیت و اقتدار در کشور و استان همواره در روزهای سخت یار و همراه مردم بوده‌اند.

بدخواهان و دشمنان نظام امروز با برنامه ریزی های پیچیده، چند لایه و ترکیبی به دنبال ایجاد آشوب در منطقه هستند اما ایثار و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(ع) موفقیت های بسیار چشمگیری را نصیب مردم کرده است به‌طوریکه برخی عملیات‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشراف آن‌ها بر گروهک‌های تروریستی و بدام انداختنشان دنیا را به شگفتی واداشته است.تلاش خاموش سربازان گمنام امام زمان(ع) در مرزهای جنوب شرقی کشور همواره تکاپوی دشمنان برای برهم زدن امنیت مردم این آب و خاک را ناکام گذاشته است.

خدمت خالصانه و بی ادعا به مردم در پس گمنامی از ویژگی‌های مهم این افراد است، سربازان گمنام امام زمان(عج) مفتخر به مدال گمنامی هستند، حضرت امام خمینی (ره) در بزرگداشت این مجاهدان خاموش، پیوسته در راه مبارزه و جهاد فرموده‌اند، سربازان گمنام ما هستی خود را فدا می‌کنند و نام و نشانی نمی‌خواهند.

به گزارش ایرنا، معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) برای نخستین بار درسال ۱۳۶۲ شمسی پس از دستگیری عوامل حزب توده، لقب سربازان گمنام امام زمان (ع) را به نیروهای وزارت اطلاعات دادند که براساس این گزارش نیمه شعبان سالروز میلاد منجی عالم بشریت در تقویم کشورمان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha