۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85395395
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: اصناف با عملکرد صحیح زمینه مشارکت انتخاباتی را فراهم کنند

بهارستان – ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: اصناف با عملکرد صحیح و با ارائه خدمات مناسب، زمینه افزایش مشارکت انتخاباتی مردم را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا؛ عبدالله نوحی روز پنجشنبه در دیدار هیأت رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان بهارستان، از بازاریان و کسبه به عنوان پشتیبان و حامیان اصلی در روزهای سخت یاد کرد و اظهار داشت: بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند چنانکه در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مهمی داشته و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس، تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن علاوه بر ایجاد آرامش در بازار، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام، مهمترین راهبرد خود را ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی و ممانعت از حضور حداکثری مردم و مشارکت آنان در عرصه مهم سیاسی انتخابات پیش رو معطوف داشته اند.

نوحی با بیان اینکه این توطئه نیز با هوشیاری و همت ملت فهیم و آگاه ایران بار دیگر با شکست مواجه می‌شود، خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان به دلیل ارتباط مستقیم و موثر با مردم، نقش مهمی در خنثی کردن توطئه دشمنان بر عهده دارند و می‌توانند با ارائه خدمات مناسب به مردم و همراهی با آنان، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

این مسئول تأکید کرد: دشمن تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار بسته تا شاید بتواند به این نظام الهی آسیب وارد کند غافل از این که مردم بصیر ایران با حضور حداکثری خود علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان باعث افزایش اقتدار کشور در مجامع بین المللی می‌شوند.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha