۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85395407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲ شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در قرچک راه‌اندازی شد

قرچک - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: به منظور رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی، ۲ شعبه رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب ورامین و دادگستری شهرستان قرچک راه‌اندازی شد.

ساسان غلامی روز پنجشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، یک شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب و یک شعبه در دادگستری قرچک تعیین شده است و این دو شعبه به صورت خارج از نوبت به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: دستگاه قضا به منظور پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد با تخلفات احتمالی در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات به طور کامل فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها را مورد بررسی و رصد قرار می‌دهد و ۲ شعبه تعیین شده در دادسرا و دادگستری شهرستان، با جدیت و قانونی به تخلفات احتمالی رسیدگی می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌شود تا در جریان تبلیغات رسمی در روزهای باقیمانده تا انتخابات، عمل به قانون را سرلوحه خود و طرفداران قرار داده و از هر گونه فعالیت غیرقانونی، تخریب دیگر نامزدها و توهین و افترا به افراد پرهیز کنند.

غلامی تأکید کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها تخلف بوده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است، حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha