حضور حداکثری در انتخابات جلوه قدرت ایران در مجامع بین‌المللی است

بوشهر - ایرنا- رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور گفت: یکی از نقش‌های مهم جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات به عنوان جلوه قدرت ایران در مجامع بین‌المللی است.

به گزارش ایرنا، رحجت الاسلام میثم کریمی روز پنجشنبه در آیین دوره بصائر ویژه زوجین و همایش رای اولی‌ها در سالن شهدای پدافند جنوب اظهار کرد: جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب نقش موثری ایفا می‌کنند که یکی از این نقش‌های مهم رای دادن و انتخاب  اصلح برای تشکیل مجلسی مقتدر و در تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مجلس در جمهوری اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است و محل بسیاری از تصمیم گیری ها است.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی چراغ و ریل گذار اقدامات و برنامه های دولت است.

کریمی ادامه داد: انتخابات ابعاد مختلفی از جمله بعد سیاسی، اجتماعی و قانونی دارد که باید به همه ابعاد آن توجه شود تا مانع اهداف شوم دشمنان علیه نظام اسلامی شود.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور یادآور شد: افزایش اقتدار ملی و خنثی کردن اهداف دشمنانی که همواره برای ایران اسلامی برنامه دارند ره‌آورد مشارکت حداکثری جوانان در انتخابات است.

وی گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف همواره برای کشور عزت آفرین و باعث اقتدار ملی شده است بر همین اساس در این دوره از انتخابات نیز این قشر با نقش آفرینی در تشکیل مجلسی مقتدر بستر ساز توسعه، تعالی و پیشرفت کشور خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha