۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85395995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تاکید جامعه ورزش همدان برای حضور حداکثری در انتخابات؛ همه باهم برای ایران قوی

همدان- ایرنا- افتخارآفرینان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی استان همدان از سایر اقشار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یکی از رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز کشور محسوب می‌شود که آخر هفته جاری یعنی جمعه یازدهم اسفند ماه در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

خانواده بزرگ ورزش همدان در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از عموم مردم دعوت کردند تا با حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات بر اقتدار نظام بیافزایند.

تاکید جامعه ورزش همدان برای حضور حداکثری در انتخابات؛ همه باهم برای ایران قوی



حضور پررنگ ورزشکاران در انتخابات ثابت شده است

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور که به همدان سفر کرده است، از ملت شهیدپرور ایران به خصوص جامعه ورزش کشور برای حضور پرشور و گسترده در انتخابات ۱۴۰۲ دعوت کرد.

غلامرضا شعبانی بهار افزود: مردم شهیدپرور استان همدان در طول بیش از چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده‌اند و در هر انتخابات با حضور گسترده به جهانیان نشان دادند که بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار هستند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی میهن اسلامی از جمله همدان همیشه در صحنه حاضر بوده اند، ادامه داد: یازدهم اسفند ماه نیز، ملت شریف ایران به خصوص جامعه ورزش کشور همانند گذشته با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد تا پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

این مدیر همدانی اضافه کرد: اکنون از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دعوت می‌کنم تا با حضور پر شور و شعور خود در انتخابات، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند.


مشارکت مردم خنثی کننده نقشه‌های دشمن

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هم از همه پیشکسوتان، قهرمانان و نخبگان ورزش خواست در کنار سایر اقشار و جامعه ورزش حضور پررنگی در انتخابات یازدهم اسفندماه جاری داشته باشند.

علی حقیقی بیان کرد: بر همه ورزشکاران لازم است که در انتخابات شرکت کرده و نقش گسترده خود را در این رویداد سیاسی و اجتماعی ایفا کنند تا با اتحاد و همدلی موجب تداوم انقلاب و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن در شرایط فعلی شوند.

بر همه ورزشکاران لازم است که در انتخابات شرکت کرده و نقش گسترده خود را در این رویداد سیاسی و اجتماعی ایفا کنند تا با اتحاد و همدلی موجب تداوم انقلاب و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمن در شرایط فعلی شوند.

وی به نقش مؤثر جامعه ورزشی در جلب افکار عمومی به ویژه دعوت از مردم اشاره کرد و افزود: کشور در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خود را انجام دهند. ضروری است متخصصان و نخبگان ورزش با ورود خود به حوزه رقابت‌های انتخاباتی برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف همگانی گام بردارند.

همچنین مهدی شمسی پور فرزند شهید علیرضا شمسی پور از شهدای شاخص ورزش کشور هم از ورزشکاران و جوانان برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه جاری دعوت کرد.

پیشکسوتان ورزش همدان نیز جهت حضور و مشارکت هرچه بهتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم خواستند تا در این حماسه بزرگ شرکت کنند.


مشارکت گسترده مانع حضور نامزد ضعیف می‌شود

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان هم گفت: مشارکت مردم در انتخابات و روی کار آمدن فردی اصلح، باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی خواهد شد.

هادی سبزواری همچنین گفت: اگر مردم مشارکت خوبی در انتخابات داشته باشند، این حضور باعث می‌شود که فرد اصلح رأی بیاورد و از حضور افراد ضعیف جلوگیری خواهند کرد. نباید بدون تفکر به یک فرد رأی بدهیم بلکه باید برنامه‌های یک نامزد بررسی شود، برای انتخاب فرد اصلح باید بررسی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتخاب مردم خیلی مهم است، اگر یک فرد کاربلد، متدین و برنامه محور روی کار بیاید، قطعاً از افراد خوب و اصلحی نیز دعوت به همکاری می‌کند و این باعث عاقبت به خیری کشور و مردم خواهد شد.

تاکید جامعه ورزش همدان برای حضور حداکثری در انتخابات؛ همه باهم برای ایران قوی



مردم نسبت به نقش خود بی‌تفاوت نباشند

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان نیز از مردم به ویژه جامعه ورزش خواست با حضور پای صندوق «انتخاب اصلح» برای مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

سمیه سهیلی همچنین گفت: به هر حال «انتخابات» در کشور ما همواره به عنوان یک کنش اجتماعی-سیاسی و بر اساس ساختار جمهوریت نظام از اهمیت خاصی برخوردار است و هر کسی که به مدیریت و امنیت کشور اهمیت می‌دهد، باید در انتخاب فرد «اصلح» برای مسوولیت خطیر نماینده مجلس، مشارکت داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: این دوره نیز علاوه بر این که همان اهمیت همیشگی را دارد، به جهت تبلیغات هدفمند، برای مایوس کردن مردم از مشارکت در مدیریت کشور از حساسیت بیشتری نیز برخوردار شده است. امید است همه مردم ایران به ویژه جامعه ورزش با درک این اهمیت و حساسیت، نسبت به سرنوشت خود و کشور عزیزمان، مثل همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کنند و نسبت به مسوولیت و نقش خود در «انتخاب اصلح» بی‌تفاوت و ناامید نباشند.

مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام

مشاور عالی فدراسیون بسکتبال نیز در این باره گفت: خانواده این رشته با حضور در انتخابات مجلس و نیز مجلس خبرگان رهبری به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

پرویز ریحانی از همه مردم و همچنین اعضای خانواده اسکواش دعوت کرد تا در انتخابات شرکت و به وظیفه خود عمل کنند.

این پیشکسوت ورزش همدان گفت: با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رای، ضمن مشارکت در سرنوشت آینده کشورمان، مشت محکمی به دهان دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنیم.

ریحانی همچنین خاطرنشان کرد: انتخابات دخالت در تعیین سرنوشت آینده است، جامعه ورزش، جامعه بزرگ و تأثیرگذاری است و گفتمان غالب کشور، گفتمان ورزش است، مطمئن هستم همه جامعه ورزش در انتخابات شرکت خواهند کرد و قطعاً با رای خود، منجر به شکوفایی بزرگی در کشور خواهند شد.

مریم بربط ملی پوش جودو همدان نیز در اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای اعلام کرد: وظیفه بزرگ ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات است، امیدوارم با حضور شکوهمند مردم بزرگ ایران، شاهد مجلس قوی و ایران قوی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha