۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85396137
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جانمایی سه هزار متر مربع مکان تبلیغات انتخاباتی در رباط‌کریم

رباط کریم _ ایرنا - رئیس ستاد انتخابات شهرستان رباط‌کریم گفت: با هدف سهولت دسترسی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به امکانات تبلیغاتی و رعایت عدالت، حدود سه هزار مترمربع فضای مناسب برای تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان جانمایی شده است.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز جمعه در حاشیه بازدید از روند تبلیغات نامزدهای انتخاباتی درنقاط مختلف شهرستان رباط کریم اظهارداشت: با توجه به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و همچنین روزهای منتهی به پایان سال و لزوم جلوگیری از ایجاد منظر عمومی نازیبا در ایام نوروز، ستاد انتخابات با همکاری شهرداری‌ها، بخشداری و دهیاری های شهرستان رباط‌کریم مکانهای در نقاط شهرستان تدارک دیده تا کاندیداها پوسترهای خود را جاهای تعیین شده نصب کنند.

وی افزود:در این دوره تصمیم گرفتم همچون دوره‌های گذشته، مکان‌هایی پرتردد شهر را برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر بگیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش شده است در کلیه معابر و میدان‌های اصلی شهر فضاهای تبلیغات انتخاباتی پیش بینی گردد تا طرفداران نامزدها، اقلام تبلیغاتی را فقط در مکان‌های تعیین شده، نصب کنند.

احمدی گفت: شهرداری رباط‌کریم به عنوان شهرداری پیشرو، بخشداری مرکزی، شهرداری نصیرشهر، شرکت عمران پرند و شهرداری پرند نهایت همکاری را با همه‌ نامزدها دارند تا همه کاندیداها بتوانند به صورت مساوی از مکان‌های تبلیغاتی بهره‌برداری کنند.

تبلیغات انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از ساعت ۱۲ بامداد پنجشنبه سوم اسفند آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستانهای رباط کریم و بهارستان یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha