۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85396385
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامزد انتخابات مجلس: سرانه های مختلف در شهرستان های غرب استان البرز پایین است

کرج ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ،نظرآباد ، چهارباغ و طالقان گفت: شهرستان های غرب استان البرز با کمبود سرانه ها در حوزه های مختلف مواجه است و اولویت کاری باید دراین زمینه قرار گیرد .

" علی حدادی " روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز با بیان اینکه باید بازنگری دقیق نسبت به سند آمایش سرزمین استان البرز صورت گیرد، افزود: سرانه های درمان، آموزش، ورزش، موضوع گردشگری که در رونق اقتصادی تاثیر بسزایی دارد باید در شهرستان های غرب استان البرز مورد توجه جدی قرار گیرد .

این نماینده کنونی مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات در شهرستان طالقان طرح آبریز است که محدودیت هایی را برای مردم این شهرستان ایجاد کرده بود، بنابراین مجوزها را گرفتیم تا بازنگری طرح آبریز نیز انجام شده است .

وی یادآور شد: در شهرستان نظرآباد نیز مشکل آب داشتیم که سهم آب آشامیدنی از سد طالقان برای آن اخذ شد و با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال تصفیه خانه ،خط انتقال و مخازن آن نیز انجام شده است .

حدادی گفت: با انتقال آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد مردم شهر مهستان نیز از این موهبت بهره خواهند برد.

وی به احداث بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان های غرب استان البرز اشاره کرد و گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان شهر مهستان و زیرساخت های این شهر نیز مدنظر قرار دارد.

حدادی یادآور شد: شهرستان تازه تاسیس چهارباغ را نباید به دست فراموشی سپرد، چراکه این شهرستان نیاز جدی به آب شرب دارد بنابراین نیازهای این شهرستان نیز در دوره یازدهم مجلس مدنظر قرار گرفت .

وی بر انجام اقدامات جدی در حوزه وزرش ، تسهیل گری در ازدواج، مسکن و تسهیلاتی که باید در راستای ازدواج آسان ارایه شود تاکید کرد و گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری که نیمه تمام مانده از دیگر اولویت ها در این زمینه به شمار می رود .

تنها ۲ روستا در شهرستان های غرب استان البرز فاقد گاز است

این نامزد انتخاباتی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان ادامه داد: افزایش بودجه اعتبار تملک دارایی و اعتبارات ملی را داشتیم در دوره یازدهم مجلس که دراین دوره ۶ هزار میلیارد ریال برای آب ، اعتبار ملی برای گاز رسانی هم جذب شد به طوریکه در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ۲ روستای فاقد گاز باقی مانده است .

وی گفت: گاز رسانی به این ۲ روستات نیز تا طی شش ماه اول سال اینده انجام می شود و اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز دربخش ملی و استانی برای راههای مواصلاتی شهرستان های غرب استان البرز پیش بینی شده است .

حدادی رتبه منابع درامدی استان البرز را رتبه ششم تا هشتم عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم افزایش بودجه و اعتبارات برای این استان داشته باشیم تا سرانه ها ارتقاء یابد .

اقتصاد دیجیتال برنامه ملی است که باید در مجلس آینده دنبال شد

وی یکی از اهداف خود را برای چهار سال آینده در مجلس دوازدهم، پیشبرد طرح های اقتصادی عنوان کرد و گفت: براین اساس باید تجارت راهبردی را در مجموعه اقتصادی راه اندازی کرد .

حدادی گفت: انرژی پربازده، صنعت رقابتی، کسب و کار پرشتاب از دیگر مولفه های مهم در حوزه اقتصادی است که باید برای توسعه هرچه بیشتر کشور مدنظر قرار گیرد .

وی با اشاره به نقش موثر جهش دیجیتال در راستای اقتصاد دیجتیال تاکید کرد: بنابراین در این زمینه باید در مسیر اقتصاد سبز و امنیت پایدار قرار گرفت .

نظام سلطه به دنبال عدم حضور در پای صندوق های رای است

این نامزد انتخاباتی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در استان البرز ضمن دعوت از همه برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: برنامه نظام سلطه و دشمنان انقلاب عدم حضور در پای صندوق ها است .

وی از مردم درخواست کرد تا با حضور در پای صندوق های رای باردیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند .

حدادی تاکید کرد: با مشارکت بهترین مردم در پای صندوق های رای ضمن اینکه تولید قدرت ملی برای ایران قوی و مجلس قوی است، وظیفه ای همگانی این مشارکت به شمار می رود و اکنون زمان آن است که به مطالبه رهبری لبیک گوییم .

بر اساس زندگینامه منتشره تبلیغاتی علی حدادی، وی در سال ۱۳۴۱ در روستای احمدآباد شهرستان نظرآباد در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. پدر وی از اهالی روستای زیدشت در شهرستان طالقان بود. حدادی دوران کودکی را با کارگری در مزارع زادگاهش گذراند و در سن ۱۴ سالگی رسما کارگر کارخانه فخر ایران شد. حدادی همزمان با اوج گرفتن انقلاب اسلامی اولین حضور اجتماعی و سیاسی خود را با شرکت در تظاهرات و راهپیمایی ها تجربه کرد. او در ۱۹ سالگی و در نخستین ماه‌های جنگ ایران و عراق پا به عرصه دفاع گذارد که حاصل آن تا پایان دفاع مقدس، سی و هفت ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و شرکت در چندین عملیات بزرگ بود. او در اسفند ۵۹ در جبهه فیاضیه به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

سوابق تحصیلی

دانشجوی دکتری – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج / علوم قرآن و حدیث، کارشناسی ارشد– دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج / علوم قران و حدیث،کارشناسی– دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج / حقوق اسلامی،،

خلاصه سوابق شغلی

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، مشاور رئیس سازمان رسانه‌ای و تصویری اوج، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به مدت ۴ سال، فرماندار شهرستان نظرآباد به مدت ۴ سال، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کرج، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد و پیام نور هشتگرد، جانشین و سرپرست فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ، معاون سپاه پاسداران استان تهران، کارگر کارخانه فخر ایران به مدت ۴ سال،

قابل توجه نامزدهای انتخابات که تا روز چهارشنبه نهم اسفند ماه جاری این فرصت برابر برای تمام نامزدهای انتخاباتی در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به منظور تبلیغات و برنامه های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز فراهم است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.
استان البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است.
برای مشخص شدن نمایندگان استان البرز در مجلس خبرگان رهبری سه نفر از سوی شورای نگهبان تایید و معرفی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha