۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85396404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار کنگان: تمهیدات لازم برای صیانت از آرای مردم اتخاذ شد
آرشیوی

بوشهر- ایرنا- فرماندار کنگان و رییس حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه گفت: رای مردم حق‌الناس است و برهمین اساس تمهیدات لازم برای صیانت از آنچه به صندوق ریخته می شود اتخاذ شده است.

" احمد غریبی " روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: جلسات متعددی با اعضای شورای تامین ، هیات‌های اجرایی و نظارت در راستای صیانت از آرای مردم برگزار شده و تمام سعی و تلاش براین است تا روند امور براساس قانون انتخابات برگزار شود و مسایل حاشیه‌ای نداشته باشد.

وی افزود: هم اینک شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان‌های چهارگانه حوزه انتخابیه برقرار است و با گذشته ۲ روز از آغاز تبلیغات انتخاباتی رفته رفته فضای انتخاباتی رقابتی تر خواهد شد.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان‌های کنگان ، دیر، جم و عسلویه تصریح کرد: بدلیل حساسیت موضوع یک روز قبل از آغاز تبلیغات در نشست با حضور همه داوطلبان رعایت قانون انتخابات گوشزد شد تا زمینه مشارکت حداکثری واجدان شرایط رای فراهم شود.

فرماندار کنگان: تمهیدات لازم برای صیانت از آرای مردم اتخاذ شد

غریبی ادامه داد: براساس آخرین لیست ارسالی به وزارت کشور صلاحیت ۴۶ نفر در این حوزه انتخابیه برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شده که یک نفر از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۴۵ داوطلب شامل ۴۳ تن مرد و ۲ تن نیز زن فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند.

غریبی گفت: همه تهمیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این حوزه انتخابیه برنامه ریزی شده است و هماهنگی لازم برای انجام این مهم با فرمانداران دیر، عسلویه و جم نیز انجام شده است.

رییس حوزه انتخابیه کنگان ، دیر، جم و عسلویه افزود: ۱۹۶ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده که از این شمار ۱۲۶ حوزه ثابت و مابقی نیز سیار است.

وی اظهار داشت: از این شمار ۵۴ شعبه در شهرستان کنگان، ۴۱ شعبه شهرستان دیر، ۵۶ شعبه شهرستان جم و ۴۷ شعبه نیز در شهرستان عسلویه پیش بینی شده است.

غریبی اضافه کرد: چینش صندوق ها به گونه ای انجام شده است که آرای همه واجدان شرایط جمع آوی شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب چهار تن برای حوزه‌های " انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم" ، " دشتستان" ، " دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha