یک فروند بالگرد برای روز انتخابات در مناطق سخت‌گذر شهرستان کوهرنگ تامین شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به تامین تجهیزات و امکانات لازم برای رای‌گیری از تمام مردم این شهرستان از جمله اهالی روستاهای سخت‌گذر و کوهستانی، از تامین یک فروند بالگرد و ۱۵۰ خودروی کمک‌دار خبر داد.

شهباز اکبری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ۶۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده که از این تعداد ۵۷ شعبه سیار است.

وی ادامه داد: برای رای‌گیری از مردم مناطق سخت‌گذر شهرستان علاوه‌بر تامین یک فروند بالگرد، ۱۵۰ خودروی کمک‌دار نیز تهیه شده تا در روز انتخابات با گذر از مناطق کوهستانی رای مردم این مناطق را جمع‌آوری کند.

اکبری بیان داشت: برای برگزاری انتخابات در شهرستان حدود ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی و نیروهای امنیتی و انتظامی مشغول فعالیت هستند.

فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه تمام شرایط مهیا شده است، اظهار داشت: علاوه‌بر آن شور و حرارت انتخاباتی در این شهرستان بسیار بالاست و این موضوع نوید برگزاری یک انتخابات حداکثری و پرشور را می‌دهد.

اکبری با تاکید بر اصل بی‌طرفی مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان، افزود: ملاک عمل مجریان و عوامل برگزاری انتخابات این شهرستان باید مبتنی بر چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است و در این میان با نظارت دقیق بر نحوه فعالیت‌های انتخاباتی از بروز هرگونه تخلف جلوگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی و برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha