اول معیشت مردم را تامین بعد در اندیشه ساختن دینشان باشیم+ فیلم

یاسوج - ایرنا - عبدالله سپید نامه نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: اول باید معیشت مردم را اصلاح و سامان داد و بعد در اندیشه ساختن دین مردم باشیم چرا که هدف و غایت اصلی این نظام الهی هم بر پایه همین جمهوریت بنا شده است و محتوای اصلی اش نیز اسلام است بر آن تاکید فراوان کرده است.

سپیدنامه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که نمی توان ببینیم که جوان این منطقه در مقایسه با سایر هم نسل های خود در فقر و محرویمت باشد و دغدغه اشتغال و معیشت داشته باشد، محروم از هر ابزار توسعه ای و یا کارخانه و کارگاه ها تولیدی باشیم و ادعای توسعه یافتگی کنیم.

سپیدنامه یادآور شد: بارها در زمینه توسعه نیافتگی و محرومیت هیا تاریخی در کهگیلویه بزرگ سخن رانده شده و دردها را هم همه می دانی اما تاکنون اقدامی که بتواند در جهت حل مشکلات زیرساختی این دیار لازم باشد انجام نشده است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه بزرگ در حوزه کشاورزی و گردشگری گفت: این پتاسیل‌ها همچون گنجی پنهان در ادوار مختلف احیا نشده است و می طلبد با برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال و توسعه همه جانبه مورد استفاده قرار گیرند.

این نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف جمهوری اسلامی و قانون اساسی فراهم کردن زمینه معنویت و بندگی خداوند برای مردم است.

سپید نامه با اشاره به اینکه در ادوار گذشته مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند افزود: مردم حوزه انتخابیه به دلیل برخی سهل انگاری ها در تامین نیازهای اولیه دچار مشکل هستند.

وی اضافه کرد: مردم طی ۴۵ سال از عمر انقلاب همیشه وفاداری خود به نظام و رهبری را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشتند. سپید نامه اظهار کرد: مردم ولایت مدار استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور خود در این انتخابات از نمایندگان می خواهند که با برنامه ریزی و احیای ظرفیت ها زمینه بهبود معیشتی انها را فراهم کنند.

وی کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت های مورد اغفال در کهگیلویه بزرگ دانست و گفت: برنامه ریزی برای توسعه و اشتغالزایی در این حوزه در اولویت خواهد بود.

سپید نامه تاکید کرد: با احیای این ظرفیت می توان زمینه توسعه همه جانبه کهگیلویه بزرگ دیگر شهرستانهای همجوار را فراهم کرد.

وی به گوشه ای از زندگی و فعالیت های سیاسی و فرهنگی خود نیز اشاره کرد و گفت: بیشترین فعالیت سیاسی ام که همراه با برخی از بزرگان سیاسی این استان نیز همراه بود از دهه ۷۰ و ۸۰ بود.

وی ابراز داشت: بیشترین فعالیتم با جریان اصلاحات و بزرگان این جراین در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، گچساران و بویراحمد بود.

سپیدنامه ابراز داشت: البته آن زمان و در طول جنگ هشت ساله نیز همراه با دیگر رزمندگان و جوانان شجاع این دیار به جبهه رفتم و همواره نیز در فعالیت های سیاسی و مبارزاتی اوایل انقلاب حضور می یافتم.

این استاد دانشگاه گفت:از دیگر فعالیت های مهم کاری و سیاسی ام نیز بخشدار اسبق شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در اوایل دهه ۸۰ و تا پیش از شروع دولت نهم بود.

وی که دانش آموخته دانشگاه دولتی فردوسی مشهد در دوره کارشناسی و کارشناشی ارشد دانشگاه ازاد نجف اباد است ؛هم اینک نیز به عنوان استاد دانشگاه های پیام نور، آزاد و علمی کاربردی در شهرهای کهگیلویه بزرگ مشغول تدریس دروس فلسفه ، منطق و معارف است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha