دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در پای صندوق رای است

مشهد-ایرنا- جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است، دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در پای صندوق رای و انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر افراسیابی روز شنبه در دومین همایش سالانه منتخبان کنشگران اجتماعی بسیج خراسان رضوی افزود: یکی از کارهای اجتماعی جلب مشارکت مردم در پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی و حضور باشکوه در پای صندوق رای می‌باشد هر رای ما موشکی بر سر دشمنان است.

وی ادامه داد: مسائل اجتماعی را باید به خوبی شناسایی و نقش آفرینی کنیم و جای کار بسیاری دارد، هر چه بیشتر در این زمینه فعالیت کنیم مشکلات امنیتی، اقتصادی و فرهنگی کمتری خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی با بیان اینکه در اسلام رسیدگی به مسائل اجتماعی اهمیت بسیاری دارد، افزود: آنچه در رسیدگی به مسائل اجتماعی مهم است تمرکز و انسجام بر روی یک موضوع و وحدت رویه تا حل آن مشکل است.

دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در پای صندوق رای است

همایش سالانه منتخبان کنشگران اجتماعی بسیج خراسان رضوی در عرصه های سبک زندگی، جمعیت، امر به معروف و نهی از منکر و محلات کرامت در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور، در چهار هزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار خواهد شد که از این تعداد هزار و ۸۷۴ شعبه اخذ رای مربوط به مشهد است.

هزار و ۲۶ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی در۱۲ حوزه انتخابیه این استان و هشت نامزد مجلس خبرگان برای کسب ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری با هم رقابت می کنند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha