نامزد انتخابات مجلس :‌ گزارش ۳۱۵ صفحه‌ای عملکردم در اختیار مردم قرار می‌گیرد

تبریز - ایرنا - داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: برای نخستین بار گزارش ۳۱۵ صفحه‌ای عملکرد و اقدامات من در مجلس امروز یکشنبه رونمایی و برای اطلاع در اختیار مردم حوزه انتخابیه قرار می‌گیرد.

«روح الله متفکرآزاد» روز یکشنبه با حضور در ایرنای مرکز تبریز با تاکید بر پاسخگویی نمایندگان مجلس به افکار عمومی و مردم، افزود: اگر رای مردم نبود ما (نمایندگان) نمی توانستیم به مجلس راه پیدا کنیم بنابراین وظیفه ماست که به آنان گزارش عملکرد بدهیم.

وی با بیان اینکه در طول این دوره مجلس تلاش کردم در مشکلات کنار مردم و در میدان عمل حضور داشته باشم، اظهار کرد: در این مدت بر اساس فرمایش حضرت علی (ع) به مالک اشتر برای رسیدگی به مشکلات مردم، گام برداشته ام و برای رسیدگی به مشکلات مردم، روستا به روستا رفته و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده ام و با مردم ۱۳ شهر حوزه انتخابیه نیز افت و خیز داشته و در دردها، مشکلات و شادی هایشان در کنار آنان بودم.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: به فراخور تخصص خود در مسایل منطقه ای ورود کرده ام و در این راستا مسایل زیست محیطی به ویژه دریاچه ارومیه از اهمیت ویژه ای برخوردار بود و در ۲ سال گذشته بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال برای احیای این دریاچه اعتبار گرفتیم.

متفکرآزاد، ادامه داد: انتقال آب از دریای وان ترکیه به دریاچه ارومیه از جمله راهکارها برای احیای این دریاچه مطرح شده که در این زمینه پرونده مذاکره با طرف ترکیه ای باز شده است اما به نظر من انتقال آب از این دریا مطلوب نیست بلکه آخرین راه است و اصلی ترین راه احیای دریاچه ارومیه، مدیریت منابع آب در حوزه دریاچه است که با اجرای طرح های آبخیزداری، مدرن سازی آبیاری کشاورزی و مدیریت باغداری در این منطقه و فرهنگ سازی بین مردم می توان به این هدف دست یافت.

وی جلوگیری از تبعیض مازوت سوزی در کشور در سه سال گذشته و در زمان وارونگی دمایی را از اقدامات خود اعلام کرد و یادآور شد: میزان پایین اکسیدهای نیتروژن و گوگرد (ناکس و ساکس) حاصل احتراق سوخت مازوت در هوای استان به ویژه تبریز، نشانگر موفقیت ما در این کار است ولی در مواقعی که کمبود گاز وجود دارد چاره ای جز مازوت سوزی نیست.

متفکرآزاد، افزود: پیگیری ناترازی انرژی برق و منابع آبی و شروع به کار دوباره طرح های راکد ۹ ساله در استان، تلاش برای اختصاص فاینانس برای پروژه های شهری و بین شهری، پیگیری وصول مالیات ۳۶ هزار میلیارد ریالی مس سونگون در سال ۱۴۰۱ و چاپ نماد مقبره الشعرا در پول ملی از دیگر اقدامات بنده با همکاری سایر نمایندگان در مجلس است.

مشکلات اقتصادی مردم به بستری برای تبلیغات دشمن علیه نظام تبدیل شده است

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه گلایه مردم از وضع اقتصادی کشور به حق است، گفت: این مشکلات به بستری برای تبلیغات دشمن علیه نظام تبدیل شده است.

متفکرآزاد، ادامه داد: در زمان کنونی مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع بستری شده برای تبلیغات دشمن علیه نظام تا مانع از حضور مردم در انتخابات مجلس شوند.

وی اظهار کرد: دشمن می خواهد گلایه مردم از وضع اقتصادی کشور را به تخاصم تبدیل کند و با ایجاد فاصله بین مردم و نظام، مانع از حضور مردم در پای صندوق های رای شود.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر کودتا یا قدرت خارجی نبوده بلکه بر اساس رای مردم بنا شده است، گفت: تا زمانی که مردم پشت این انقلاب و نظام باشند، جمهوری اسلامی ایران کار خود را با قدرت و اقتدار پیش خواهد برد و دشمنان را مایوس خواهد کرد.

متفکرآزاد، با بیان اینکه دشمن به کوچک و بزرگ و زن و مرد رحم نمی کند، ادامه داد: نمونه کار دشمن در جنگ غزه نمایان است و حدود ۴۰ هزار انسان بیگناه را قتل عام کرده و هنوز هم سیراب نشده است و اگر این دشمن ببیند که در داخل کشور ضعف داریم به ما هم رحم نخواهد کرد.

گزارش ۳۱۵ صفحه‌ای عملکردم در مجلس رونمایی و در اختیار مردم قرار می‌گیرد

منتخب مجلس با رای بالاتر، زبان گویاتری برای دفاع از حقوق مردم خواهد داشت

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به اینکه ۲۹۰ نماینده در هفتم خرداد ۱۴۰۳ روی کرسی های نمایندگی مجلس دوازدهم خواهند نشست، گفت: چه بهتر که مردم با مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود، تعیین کنند که چه کسی باید روی صندلی های مجلس بنشیند.

متفکرآزاد، افزود: نماینده منتخب با آرای بالاتر و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، با قدرت بیشتری نقش نمایندگی خود را در مجلس ایفا خواهد کرد و با اتکا به آرای بیشتر مردم، قدرت اظهارنظر بیشتر و زبان گویاتری در دفاع از حقوق مردم خواهد داشت، در غیر این صورت منتخب با آرای کم با لکنت زبان در مجلس سخن خواهد گفت.

وی یادآور شد: وقتی مردم پای صندوق های رای بیایند، انتخاب نماینده مجلس بهتر، درست تر و دقیق تر خواهد شد زیرا خرد عمومی کم اشتباه است و در نتیجه دشمن نیز مایوس و کشور بیمه می شود و بسیاری از مشکلات مردم نه فقط از طریق صندوق رای بلکه با حضور در پای این صندوق ها حل می شود.

کشورهای منطقه بستر مناسبی برای فعالیت دانش آموختگان در اقتصاد دانش بنیان است

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه در دوره نمایندگی در مجلس تلاش کردم تا سهم خود را در تصویب قوانین راهبردی در عرصه های بین المللی، ملی، منطقه ای و استانی به خوبی ایفا کنم، گفت: در این دوره طرح جهش دانش بنیان را با همکاری سایر نمایندگان به مجلس ارایه کردیم و این طرح به قانون تبدیل شد.

متفکرآزاد، با تاکید بر اینکه این قانون جزو قوانین راهبردی مجلس تبدیل شد، ادامه داد: این قانون در راستای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی و جلوگیری از مهاجرت نخبگان تصویب شده و بستر مناسبی برای فعالیت این قشر در اقتصاد دانش بنیان فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: کشور ما به همراه ۱۵ کشور پیرامون خود و با جمعیت حدود ۷۰۰ میلیون نفری، بستر مناسبی برای فعالیت دانش آموختگان دانشگاهی در اقتصاد دانش بنیان بوده و این قشر می توانند از این بستر برای رشد و توسعه فعالیت های خود استفاده کنند.

جلوی تصویب «سلف نفتی» ۲۰۰ میلیون بشکه ای را گرفتیم

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: در سال ۹۹ با نوشتن و ارسال نامه ای به سران قوا، جلوی تصویب «سلف نفتی» ۲۰۰ میلیون بشکه ای را در مجلس گرفتیم چراکه تصویب این طرح به نوعی پیش فروش کشور و ورشکسته کردن آن بود.

متفکرآزاد، با بیان اینکه در این دوره در تقنین قوانین و نظارت بر آن ها نقش خوبی در مجلس ایفا کردیم، افزود: تسهیل صدور مجوزهای ثبت محور و تایید محور سه روزه و سه ماهه کسب و کار و جلوگیری از اطاله صدور این مجوزها، ارایه طرح شفافیت آرای نمایندگان در مجلس و تصویب آن و تلاش و پیگیری برای آزادسازی پول های بلوکه شده کشور در کشورهای عضو گروه های دوستی از جمله اقدامات بنده به همراه سایر نمایندگان در این دوره است.

وی اظهار کرد: ارزش کارهای تقنینی و نظارتی در این دوره بالا بود و در حوزه نظارتی نیز عمده سووالاتی که از وزرا برای رفع مشکلات مردم پرسیدم نتیجه بخش شدبه طوری که در سال ۹۹ موفق شدم حق یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در آزمون استعدادهای درخشان را به آن ها برگردانم.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: من وقتی در انتخابات دور یازدهم در این حوزه رای کسب کردم کار سختی پیش رو داشتم و شاید جوانترین نماینده شمالغرب در مجلس بودم.

متفکرآزاد، ادامه داد: حضور من در مجلس نوعی علمداری از نسلی است که انقلاب و جنگ را ندیده و به دنبال تحقق گام دوم انقلاب بودند و این نسل باید ثابت می کرد که می توانند کار انجام دهند بنابراین این موضوع انگیزه ویژه ای برای ایفای نقش های بین المللی، ملی، منطقه ای و استانی در مجلس برای من ایجاد کرد.

وی یادآور شد: در این راستا تلاش کردم در کنار ایفای این نقش ها، نقش قانونگذاری خود در مجلس به ویژه در فراکسیون های دانشگاهیان و حوزه انتخابیه و استانی را به خوبی ایفا کنم و جزو معدود نمایندگانی هستم که آخر هر هفته در حوزه انتخابیه حضور یافته ام.

زیرساخت ها و بسترهای لازم برای توسعه آذربایجان شرقی فراهم است

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: زیرساخت ها و بسترهای لازم برای توسعه منطقه و آذربایجان شرقی وجود دارد و در صورت تکمیل این زیرساخت ها، بستر مناسب برای تبلور اقتصادی استان فراهم می شود.

متفکرآزاد، با اشاره به ظرفیت بی نظیر منطقه ای آذربایجان شرقی و همسایگی با کشورهای منطقه و مجاورت با کشورهای مختلف در مسیر اروپا افزود: تولید خشکبار، ظرفیت های موجود در صنعت گردشگری و اقتصاد مبتنی بر توریسم، بستر صادراتی مناسب، تبادل فرهنگی و سیاسی مناسب برای رشد و توسعه و مسیر ترانزیتی موجود نه تنها می تواند اقتصاد منطقه بلکه اقتصاد کشور را متحول کند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه و تکمیل زیرساخت های مربوط به انرژی، ریلی و جاده ای در استان، اظهار کرد: اتصال به اروپا و قفقاز موضوع جدی در توسعه این استان است و بندرهای خشک نیز در توسعه منطقه کمک می کنند.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: توسعه اقتصادی باید همه جانبه باشد و فرهنگ این منطقه اجازه می دهد که چنین توسعه ای در این منطقه روی دهد و هر زمان پرچم آذربایجان بالا بوده، پرچم ایران نیز بالا بوده است و این خطه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دفاع از وطن و مام میهن پیش قراول بوده و این ویژگی ها می تواند بخش های توسعه اقتصادی استان را هموار کند.

متفکرآزاد، ادامه داد: در مجلس یازدهم تلاش شد تا دولت در سه سال گذشته به ویژه ۲ سال اخیر کسری بودجه نداشته باشد و در این زمینه موفق عمل کردیم و این موضوع می تواند آغازی برای مهار تورم ناشی از کسری بودجه در کشور باشد.

وی یادآور شد: در حوزه بانکداری، با تصویب قانون بانک مرکزی بستر لازم برای مهار تورم ناشی از مسایل مربوط به بانک های خصوصی و هولدینگ ها و بانکداری ذیل آن ها ایجاد شد و با این قانون می توان انضباط بانکی و مالی در کشور ایجاد کرد.

داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کد انتخاباتی ۸۲۱ هستم

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: متولد ۱۳۶۱ و دارای سه فرزند هستم و نماینده مردم این حوزه انتخابیه در دور یازدهم، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سه اجلاسیه و داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با کد انتخاباتی ۸۲۱ هستم.

متفکرآزاد، افزود: دبیر اولی مجلس شورای اسلامی، عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ریاست فراکسیون دانشگاهیان مجلس، دبیری فراکسیون کشورهای عضو اکو، سخنگوی فراکسیون حمایت از تولید در مجلس و نایب رییسی فراکسیون جبهه مقاومت از سوابق کاری من در این دوره از مجلس شوای اسلامی است.

وی اظهار کرد: عضو ناظر مجلس در شورای عالی علوم و تحقیقات و فناوری، نفر اول منتخب مجلس در بین المجالس جهانی، رییس گروه دوستی ایران با کشورهای ژاپن، کره جنوبی، سنگال، سورینام و اروگوئه، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و دانشیار دانشکده علوم طبیعی در این دانشگاه از سوابق کاری من است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌شرقی با هدف ایجاد بستر مناسب و برابر برای معرفی عادلانه نامزدهای انتخاباتی، از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان دعوت می‌کند تا برای اعلام برنامه‌های انتخاباتی خود از طریق این رسانه هماهنگی‌های لازم را با دفتر خبرگزاری مرکز تبریز انجام دهند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، به منظور پرهیز از جانبداری و رعایت عدالت برای همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به هر کدام از نامزدهای این ۲ انتخابات، فرصت برابر به مدت ۱۵ دقیقه برای تبیین برنامه‌های ملی در حوزه قانونگذاری (پنج دقیقه)، اعلام برنامه‌های محلی برای حوزه انتخابیه (پنج دقیقه) و معرفی سوابق (پنج دقیقه) زمان در اختیار داوطلبان قرار خواهد داد.
بدینوسیله از نامزدهای انتخاباتی تایید صلاحیت‌شده‌ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که تمایل به ارائه برنامه های خود در خبرگزاری جمهوری اسلامی را دارند، دعوت می‌شود برای نام نویسی و تعیین وقت مصاحبه تا روز چهارشنبه این هفته با شماره تلفن ۳۳۳۰۸۸۸۸ و ۳۳۳۰۶۶۶۶-۰۴۱ همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶.۳۰ تماس حاصل فرمایند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه یازده اسفند ماه برگزار می شود.

حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به عنوان بزرگترین حوزه کشور پس از تهران دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۷۷ نفری شهرستان تبریز حدود ۷۳ درصد معادل یک میلیون و ۳۵۸ هزار ۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

۲۷۹ داوطلب نمایندگی در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha