۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85396907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین شاخص ارزیابی مدیران مطالبه‌گری و پاسخگو بودن است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: مهمترین شاخص ارزیابی مدیران، مطالبه‌گری و پاسخگو بودن آنها است و زمانی موفق خواهد بود که بتواند پیگیر اجرا و تحقق خواسته های مردم باشد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در نشستی با فعالان و تشکل‌های بخش کشاورزی در سنندج با بیان اینکه ما موظفیم حرف مردم، فعالان بخش کشاورزی و همه اصناف را بشنویم، اظهار کرد: عمده هدف ما از سفرهای شهرستانی هم شنیدن صدای اقشار مختلف در همه نقاط استان است.

وی به حوزه مدیریت کشاورزی و فرهنگ مدیریتی گریزی زد و گفت: بارها در جلسات و برنامه‌های متعدد تاکید کرده‌ایم که به عنوان شاخص در ارزیابی مدیریتی آن مدیری موفق است که نماینده استان در سازمان خود و به دنبال مطالبات مردم از مجموعه خود باشد.

استاندار کردستان از مجموعه جهاد کشاورزی استان، مدیریت این سازمان و تعامل مطلوب بین فعالان این بخش و تشکل‌های بخش خصوصی قدردانی کرد و افزود: مطالبات بخش کشاورزی و دیدگاه بهره برداران این حوزه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و در قالب مکاتبه به سازمان منتقل و پیگیری می‌کنیم.

زارعی کوشا با تاکید بر تسهیل‌گری برای حوزه کشاورزی درتامین برق اضافه کرد: در راستای رفع مشکل برق بخش کشاورزی تلاش خود را بکار می گیریم تا این قشر دچار آسیب و خسارت نشوند.

وی بهره برداری از سد چراغ ویس سقز را یکی از پروژه های مهم در دومین سفر رئیس جمهور در آبان امسال به استان خواند و گفت: با توجه به بارش های مطلوب امسال شاهد ذخیره‌سازی خوبی در سدهای سطح استان از جمله سد گاران، چراغ ویس، سد های بانه و سد آزاد و سد سیازاخ دیواندره هستیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به کردستان درهای دولت به روی استان گشوده شده است، بیان کرد: دغدغه ما همواره پاک کردن و اصلاح ذهنیت منفی نسبت به استان است تا این ذهنیت ها زدوده و اینگونه راه توسعه و پیشرفت به روی این استان باز شود و قفل‌های زنگ زده پیشرفت یکی پس از دیگری در حال گشایش است.

استاندار کردستان به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری در استان اشاره کرد و گفت: ما به عنوان مجری انتخابات اصل بی طرفی را حفظ کرده ایم و از هیچ جریان سیاسی و فرد خاصی حمایت نکرده و نخواهیم کرد.

زارعی کوشا حضور گسترده و سلامت را اصل اساسی انتخابات نام برد و گفت: مشارکت بالا نسبت به ادوار گذشته در این استان، حل مشکلات را آسان‌تر خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha