۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبر: 85396940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نامزد حوزه انتخابیه مشهد: بهبود اقتصاد و معیشت در اولویت است + فیلم

مشهد-ایرنا- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: بهبود اقتصاد و معیشت از جمله امور مهم امروز جامعه است، رفاه جوانان از جمله برنامه‌های من در صورت کسب رای اعتماد از سوی مردم است.

علی پاکباز خسروشاهی روز شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد با بیان اینکه مدرس دانشگاه هستم و ۳۰ سال سابقه کار روزنامه‌نگاری دارم، افزود: کمبود نقدینگی در حوزه تولید اکنون یکی از مشکلات مهم بویژه در واحدهای کوچک صنعتی است، در صورت کسب رای اعتماد مردم به جد پیگیر این مسئله هستم.

وی با بیان اینکه وظیفه مجلس قانونگذاری و نظارت است، ادامه داد: مدیران و مسوولانی اکنون داریم که کاربلد و متخصص نبوده و گاها دلسوز مردم نیز نیستند، بنابراین منتخبان مجلس باید نظارت بر مسوولان و مدیران را دنبال نمایند.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات اظهار کرد: تحقق کامل رتبه بندی فرهنگیان و نشاط جامعه جوان کشور از جمله برنامه هایی است که در صورت انتخاب شدن پیگیری خواهم کرد. تجربه نشان داده است هر موقع به جوانان اعتماد کردیم همانند دوران دفاع مقدس موفق شدیم.

پاکباز خسروشاهی با اشاره به اینکه  جوانان قدرت پیشران جامعه هستند، ادامه داد: جوانان باید با نشاط و سرزنده باشند و برای این امر بایستی اعتبار، تسهیلات ویژه رفاهی، ورزشی و غیره در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه اکنون ماده ۲۵ قانون بهبود فضای کسب و کار اجرا نمی‌شود، گفت: برق، گاز و انرژی صنعت به راحتی قطع می‌شود، در حالیکه این کار باید با مصوبه شورای تامین و پرداخت خسارت و برای ۲ روز باشد. اما از هر جا کم می آورند به صنعت مراجعه می‌کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha