نامزد نمایندگی مجلس از سنندج: تقویت گردشگری اولویت برنامه‌هایم است+ فیلم

سنندج ایرنا- «جلال عبدپور» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کردستان یکی از اولویت‌هایم در صورت راهیابی به مجلس، توسعه و تقویت گردشگری استان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در راستای فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان و کمک به شناساندن بهتر آنها به مردم و اعلام برنامه‌هایشان، اقدام به انجام مصاحبه با داوطلبان این دوره از انتخابات با موضوعات استانی و ملی کرده ‌است.

مشروح گفت و گوی ایرنا مرکز سنندج با جلال عبدپور نامزد حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه می‌آید:

جلال عبدپور دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و ۳۰ سال در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کردستان مشغول به فعالیت بود، وی اکنون کارمند بازنشسته است و به شغل وکالت در دادگاه‌های استان نیز مشغول است.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تجربه ۳۰ ساله در حوزه اداری و اجتماعی و اشرافیت کامل بر چالش‌ها و ظرفیت‌های استان بنده را مکلف کرد که در این دوره از انتخابات شرکت کنم تا بتوانیم با کمک و همراهی مردم و مسئولان تا حدودی از مشکلات استان کاسته و از ظرفیت‌های مختلف برای توسعه بهره بگیریم.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری است و در صورتی که بنده بتوانم به مجلس راه پیدا کنم، تقویت و توسعه این بخش در استان به ویژه حوزه انتخابیه خود را در اولویت قرار خواهم داد.

عبدپور تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی موجود در استان را از دیگر اولویت‌های خود در صورت نماینده شدن اعلام کرد و گفت: اکنون مشکلات اقتصادی در کشور موجب شده است که اقشار مختلف استان به ویژه قشر ضعیف و کم درآمد در تنگنا به سر برند لذا در صورت نماینده شدن متعهد می‌شوم رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین را در اولویت قرار دهم.

وی اضافه کرد: بیکاری و نبود شغل برای جوانان اکنون یکی دیگر از مشکلات استان است که پیگیری این مهم نیز از اولویت‌های بنده در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم است.

این نامزد انتخابات مجلس در ادامه به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این رویداد اشاره کرد و گفت: دشمنان با تمام توان سعی دارند که از مشکلات موجود در کشور برای رسیدن به اهداف خود بهره برده و مردم را از حضور پای صندوق‌های اخذ رای بازدارند، بنابراین حضور گسترده مردم در این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: بی شک مردم بصیر و آگاه ما این بار نیز همانند گذشته با حضور پرشور و باشکوه خود در پای صندوق های اخذ رای دشمنان را ناامید کرده و ثابت خواهند کرد همانند ۴۵ سال گذشته پایبند آرمان‌های نظام و انقلاب هستند.

تاکنون در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند. کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده‌اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha