برگزاری نمایشگاه عکس «بستر ظهور موعود (عج)» در مسجد جمکران

تهران- ایرنا- بنیاد رسانه ای فرهنگی آمریکای لاتین- خیام با مشارکت مجمع جهانی« قادمون» اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان «بستر ظهور موعود (عج)» و تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در محل درب شماره ۲ مسجد مقدس جمکران نموده است.

سید "محمد جوادحسینی" مدیرعامل بنیاد رسانه ای فرهنگی آمریکای لاتین- خیام امروز (شنبه) در گفت وگو با ایرنا هدف از برگزاری این نمایشگاه در صحن مسجد مقدس جمکران را توسل به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) جهت احقاق حق مظلومین جهان به ویژه مردم مظلوم غزه بیان کرد.

وی افزود: معرفی مکان مسجد جمکران به عنوان محل تجمع منتظران موعود برای مردم آزادی خواه و ضد استکبار آمریکای لاتین و نیز آماده سازی بستر ظهور موعود(عج) در سراسر جهان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری نمایشگاه عکس «بستر ظهور موعود (عج)» در مسجد جمکران

حسینی با بیان اینکه این نمایشگاه از دیروز آغاز به کار کرده و تا هفتم اسفند ماه برپا می باشد، گفت: تاکنون زائرانی از اروپا، آمریکا و کشورهای عربی و آسیایی در کنار زائران ایرانی از این نمایشگاه که در مسجد مقدس جمکران برپا شده، بازدید نموده اند.

وی همچنین با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از این اقدام ضد انسانی، بیان داشت: خون شهدای غزه و تمام مظلومان جهان بر گردن دولت خبیث آمریکا به عنوان حامی اول و اصلی رژیم صهیونیستی می باشد.

برگزاری نمایشگاه عکس «بستر ظهور موعود (عج)» در مسجد جمکران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha