امام جمعه اردبیل: حضور در انتخابات مهم‌ترین اصل مردم‌سالاری دینی است

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات مهم‌ترین اصل مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید حسن عاملی روز شنبه در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی که با محوریت حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات برگزار شد، افزود: مهم نیست به چه کسی رای می‌دهید مهم حضور مردم در صحنه انتخابات به عنوان یک اصل مهم برای اعتلای نظام اسلامی و مأیوس کردن دشمن از دسیسه‌ها و فتنه‌ها است.

وی اضافه کرد: هر رای در انتخابات یک تیر مستقیم به چشم دشمن و هرگونه کوتاهی در حضور سر صندوق‌های آرا به عنوان نشان دادن چراغ سبز به دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در نوع خود بی‌سابقه بوده و افرادی که خواستار پایان دادن به این جنایات بشری در جهان هستند باید با قاطعیت در انتخابات حضور یافته و زمینه ادامه اقتدار و اعتلای نظام اسلامی را فراهم کنند.

امام جمعه اردبیل گفت: این مراسم یک محفل تبلیغات انتخاباتی نیست و حضور من در جمع مردم خلخال صرفاً برای دعوت از آحاد مختلف این شهرستان برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند و خلق حماسه‌ای جدید در تاریخ انتخابات این منطقه است.

تنها راه حل مشکل آب اردبیل، انتقال از دریای خزر است

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تمامی منابع، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود درهمه شهرستان‌های استان اردبیل از قبیل منابع آبی، معادن، انواع ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری متعلق به مردم آن شهرستان بوده و باید در همان منطقه مورد استفاده مردم آن قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همانطور که قبلاً نیز گفتم تنها راه حل و مشکل کمبود تامین آب شرب اردبیل انتقال آب از دریای خزر است.

آیت الله عاملی خاطرنشان کرد: هم اکنون اغلب کشورهای حوزه خلیج فارس برای تامین آب شرب خود از آب دریا بهره می‌برند و با توجه به تکنولوژی‌های موجود ما هم می توانیم از این فرصت برای تامین آب شرب مرکز استان استفاده کنیم.

پیش از سخنرانی امام جمعه اردبیل، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز با اشاره به حساسیت بالای انتخابات امسال و سرمایه‌گذاری دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم بابصیرت، آگاه و ولایتمدار استان اردبیل بار دیگر همه دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را بر هم خواهد زد.

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: نباید تعصبات قومی، قبیله‌ای فامیلی و طایفه‌ای مانع از انتخاب اصلح وشایسته در انتخابات ۱۱ اسفند شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha