برگزاری جشن میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) و مراسم احیا در آستان عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری - ایرنا - مراسم جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) و احیای نیمه شعبان ، در شب و روز ولادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام با حضور زائران و مجاورین حرم برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، مراسم شب ولادت با سعادت امام زمان(عج)، شنبه شب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا رنجبر و مدیحه سرایی حاج حامد خمسه و اجرای گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی قائمی و قرائت دعای کمیل و مدیحه سرایی با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده از ساعت ۲۴ در شبستان امام خمینی(ره) این بارگاه ملکوتی برپا می شود.

همچنین در روز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج)، مصادف با یکشنبه ۶ اسفند ماه نیز پس از نماز ظهر و عصر ویژه برنامه ظهر ولادت آن امام همام با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی و مدیحه‌سرایی حاج سید محسن گرسویی از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

ویژه برنامه اجتماع بزرگ خانوادگی دهه نودی ها در شام ولادت حضرت ولی عصر(عج) پس از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی و مدیحه خوانی حاج زهیر سازگار و همچنین اجرای سرود سلام فرمانده و فرمانده مهدی(عج) با حضور حاج ابوذر روحی در مصلای امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

معاونت امور علمی و فرهنگی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صاحب الزمان (عج)، مقدم عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به این ویژه برنامه ها گرامی می دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha