رفع موانع بین‌المللی و تولید داخلی سرلوحه کار مجلس دوازدهم باشد

ایلام - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام با بیان اینکه رفع موانع بین‌المللی و تولید داخلی سرلوحه کار مجلس دوازدهم باشد، گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید به تمامی ظرفیت‌های کشور آگاه و نگاه ملی بر مسایل داشته باشد.

به گزارش ایرنا، " عباس نصرالهی" روز شنبه با حضور در ایرنا مرکز ایلام، با بیان اینکه استان ایلام با چالش‌های فراوانی در حوزه معیشت و اقتصاد مواجه است، گفت: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی،کشاورزی و مرز بین‌المللی مهران در استان ایلام وجود دارد که نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم با ایجاد صنایع کوچک، متوسط و بزرگ، از این ظرفیت به نفع مردم استفاده کنیم، ابراز کرد: مرز بین المللی مهران می‌تواند یکی از عواملی باشد که به بخش معیشت مردم ما در استان کمک کند، اربعین، بازارچه‌های مرزی و از همه مهم تر توجه به زیرساخت های زیربنایی و حمل و نقل از دیگر مواردی است که به توسعه استان کمک خواهد کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام با اشاره به اینکه مردم استان در حوزه بهداشت با کمبودهایی مواجه هستند، یادآور شد: در حوزه سلامت، شادی و نشاط از فرهنگ غفلت شده است، جامعه ۵۰ درصدی زنان نیازمند یک پارک بانوان هستند، هنرمندان یک جایگاهی برای پرورش فرهنگ نیاز دارند تا شادی و نشاط را ایلام حاکم کنند.

نصرالهی با تاکید بر تلاش برای برای کاهش هزینه تولید در استان، گفت: برای اتصال امور زیربنایی ایلام به کشور باید تلاش شود که در برنامه‌های کلان کشور مورد توجه قرار گیرد.

رفع موانع بین‌المللی و تولید داخلی سرلوحه کار مجلس دوازدهم باشد

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید به تمامی ظرفیت‌های کشور آگاه و نگاه ملی او برای کشور باشد، ابراز کرد: امروز مشکل و چالش اساسی کشور در حوزه اقتصاد است، در حوزه اقتصاد مجلس می‌تواند با ارائه طرح ها و لوایح، نظارت و پیگیری مجدانه و موثر، بخشی از ظرفیت‌های کشور را فعال کند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام ابراز کرد: در حوزه امور زیربنایی از جمله حوزه فرهنگ، دارای ضعف‌ها و چالش هایی هستیم، نماینده مجلس به عنوان ریل گذار قوانین کشور در این امر بسیار موثر است، در واقع آنچه دولت اجرا می‌کند محصول مجلس است و این مجلسی که در راس همه امور است می‌تواند اقتدار و عظمت ایران و مردم ایران را ارتقا دهد و از مشکلات بکاهد.

نصرالهی یادآور شد: نمایندگان مجلس می‌توانند ظرفیت‌های ایران را با ۱۵ کشور همسایه فعال کنند، با رفع موانع تولید و ایجاد صنایع کوچک، بزرگ و متوسط اشتغال را که امروز دغدغه جوانان است در نقاط مختلف کشور فعال کنند.

رفع موانع بین‌المللی و تولید داخلی سرلوحه کار مجلس دوازدهم باشد

وی با تاکید بر اینکه باید به جامعه جوانان و نوجوانان و جامعه بزرگ زنان توجه مضاعف شود، تصریح کرد: ما می‌توانیم در حوزه‌های گوناگون بهداشت و درمان، سلامت، آموزش هنر و فرهنگ امیدآفرینی کنیم و این دغدغه‌های جوانان و مردم را پاسخ دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال‌ها در حوزه اقتصاد نشان دهنده اهمیت این موضوع است، گفت: رفع موانع در عرصه‌های بین المللی، کاهش هزینه‌های تحریم در داخل و خارج کشور، کاهش هزینه‌های تولید و توجه به به اشتغال مولد از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه مجلس آینده قرار گیرد.

نصرالهی در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات حق و تکلیف است، ابراز کرد: جوانان و اقشار مختلف مردم در ۱۱ اسفندماه با شور، شعور و امید به پای صندوق‌های رای می‌آیند و و این حضور در عرصه بین المللی برای کشور و توسعه آن بسیار تاثیرگذار است و با انتخاب اصلح و حضور حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی رقم خواهند زد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران با سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha