موارد امنیتی شعب اخذ رای در استان تهران بررسی شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از بررسی موارد امنیتی شعب اخذ رای در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن نایبی شامگاه شنبه ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت یگانه منجی عالم بشریت، از برگزاری جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه موارد امنیتی شعب اخذ رای از همه جهات مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بررسی شعب اخذ رای و عوامل و نیروهای منتخب جهت حفاظت از صندوق ها یکی از موارد مطروحه در این جلسه بود، گفت: جانمایی ها و آموزش‌های لازم توسط عوامل فراجا که متولی اصلی برقراری امنیت و حفاظت صندوق ها است ارائه و گزارشاتی در این خصوص مطرح شد.

رییس ستاد امنیت انتخابات استان تهران اضافه کرد: همچنین در خصوص مسایل پیرامونی شعب اخذ رای و حضور دستگاه‌های خدمات رسان نیز تصمیماتی اتخاذ شد، تا بتوانیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که براساس آخرین آمارها، سه هزار و ۵۴۵ نفر برای بدست آوردن این کرسی‌ها رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha