۶ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85397319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار دیلم: ۳۳ شعبه اخذ رای در شهرستان پیش‌بینی شد

گناوه – ایرنا – فرماندار و رئیس ستاد انتخابات دیلم گفت: ۳۳ شعبه اخذ رای در این حوزه برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات یازدهم اسفند پیش‌بینی شده که از این تعداد ۲۳ شعبه ثابت و ۱۰ سیار است.

محمد اسدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع کل شعب، ۲۰ شعبه شهری در شهرهای دیلم و امام حسن و ۱۳ شعبه روستایی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: تعداد ۷۰۰ نفر دست اندرکار در امر برگزاری انتخابات یازدهم اسفند همکاری و مشارکت دارند.

فرماندار دیلم بیان کرد: تمهیدات لازم برای انتخاباتی پرشور و گسترده در سطح این شهرستان با همکاری ادارات و نهادها فراهم شده است.

اسدی ادامه داد: تامین امکانات و تجهیزات مورد نیازشعب اخذرای، تامین فضا برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، اقدامات امنیتی، آموزش کلیه دست اندرکاران،تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های اخذ رای، هماهنگی با هیات نظارت برای برگزاری یک انتخابات قانونمند، نظارت مستمر بر فعالیت تبلیغاتی داوطلبان از عمده اقدامات در این راستا است.

وی بیان کرد: فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور، صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم از عمده وظایفی است که اعضای هیات اجرایی خود را ملزم به آن دانسته و در اولویت کارهای خود قرار دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴ نفر از چهار حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه انتخابیه دشتستان، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان و حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha