۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85397334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایده انتخاباتی پزشک شیروان؛ تجویز نسخه‌ای با داروی مشارکت حداکثری

بجنورد- ایرنا- یکی از پزشکان خراسان شمالی با روشی متفاوت مردم را به حضور در انتخابات برای ایمن سازی ایران اسلامی در برابر دشمنان دعوت کرد که بازخورد گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

به گزارش ایرنا، پنج روز دیگر روز حماسه خواهد بود؛ حماسه ای از جنس حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند که بی تردید همه برای ایران سربلند، برای نقش آفرینی در آینده کشور و اقتدار این مرز و بوم خواهند آمد.

اقتداری که از روزها و ماه ها قبل اقشار و جریانات سیاسی برای افزایش آن تلاش می کنند و هر یک به نحوی می خواهند در این حماسه نقش آفرین باشند.

همه همصدا شده اند از پیر و جوان گرفته تا کرد، ترک، تات، عرب، لر، بلوچ و ترکمن تا نسبت به فرصتی که برای انتخاب دوباره آن فراهم شده بی تفاوت نباشند و بار دیگر حساسیت خود را نسبت به سرنوشت سیاسی خود نشان دهند.

به فاصله پنج روز تا آغاز برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند، دعوت از مردم برای شرکت در این جشنواره مردم‌سالاری رو به فزونی گرفته و با وجود برخی مشکلات همه اقشار مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات را تنها مسیر حل مشکلات، صندوق رای می‌دانند.

اقشار خراسان شمالی نیز به طریقی می خواهند در جشن مردم سالاری نقش داشته باشند، یکبار علمای اهل سنت این منطقه با انتشار بیانیه خبر از مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای می دهند و این بار پزشکانش وارد میدان شده اند.

ایده انتخاباتی پزشک شیروان؛ تجویز نسخه‌ای با داروی مشارکت حداکثری

تجویزی برای ایمنی ایران اسلامی

روز گذشته بود که پزشکی شیروانی به میدان آمد و با تجویز حضور در انتخابات به عنوان راهکاری برای درمان مشکلات کشور، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

این تجویز سیاسی در فضای مجازی خراسان شمالی بازنشر و بازخورد خوبی داشت و نشان داد که همه اقشار برای حفظ ایران اسلامی و ایمنی آن دغدغه دارند و از هر ظرفیتی برای خلق حماسه ای دیگر بهره خواهند گرفت.

این پزشک نشان داد که به خوبی ویروس های سیاسی زمان را شناخته و حضور گسترده مردم در انتخابات بهترین دارو برای سلامت و آینده کشور است.

خراسان شمالی با احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

این استان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است که صلاحیت ۲ نامزد برای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه خراسان شمالی از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha