۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85397448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان تردد در جاده‌های استان زنجان افزایش یافت

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85397448
میزان تردد در جاده‌های استان زنجان افزایش یافت

زنجان- ایرنا - رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: هم اکنون میزان تردد در تمامی جاده‌های استان نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته و حجم ترافیک تا حدودی نیمه سنگین شده است.

سرهنگ مهدی میناخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تعطیلی اول هفته میزان تردد در جاده های استان به ویژه در آزادراه ها روند افزایشی دارد.

وی از رانندگان وسائل نقلیه خواست، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از انجام تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری نمایند.

این مسوول انتظامی استان تاکید کرد: بیشترین میزان وقوع تصادفات در محدوده یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می‌افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان ادامه داد: اغلب ترددهای استان در ۲ آزادراه مهم استان انجام می شود که با توجه با مسافت زیاد آنها توصیه می شود رانندگان وسایل نقلیه به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha