۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85397567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نامزد انتخابات مجلس در زنجان: ارز ترجیحی بسترساز فساد است 

زنجان - ایرنا - «علی افشاری» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم در بیان دیدگاه‌های خود گفت که ارز ترجیحی بستر ساز فساد است و معتقدم با تغییر رویه اختصاص آن، این منابع باید در اختیار مردم و مصرف کنندگان قرار گیرد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی افشاری روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان زنجان به تشریح برنامه های خود پرداخت و افزود: مدیریت ارز در شرایط کنونی یکی از مولفه های مهم و اولویت دار است و تجربه نشان داده نحوه تخصیصی که در گذشته بود، چیزی جز فساد به دنبال نداشت.

وی بر ضرورت افزایش حمایت ها از دهک های پایین جامعه تاکید کرد و ادامه داد: حمایت از اقشاری که زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند باید دست کم به میزان حداقل حقوق قانون کار باشد.

افشاری دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی را از مهمترین مسائل جامعه عنوان کرد و گفت: در سفر دور دوم رییس جمهور به استان زنجان بالغ بر ۱۲۶ هزار نامه و درخواست مردمی در سامانه ۱۱۱ ثبت شد، پیگیری دقیق و مؤثر این درخواست ها ضرورت دارد.

وی اضافه کرد: لازم است تلاش کنیم تا انتظارهای مردم در زمینه های مختلف مثل مسکن، مشکلات راه، تکمیل پروژه های ملی و احداث تقاطع های غیر همسطح برای رفع معضل ترافیک رفع شود و این موارد جزو برنامه های اصلی من در کسوت نمایندگی مجلس خواهد بود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم با بیان اینکه دغدغه من تامین مسکن، ازدواج جوانان و رفع بیکاری در جامعه است، گفت: در کلان شهرها تامین مسکن در قالب ساخت آپارتمان گزینه مناسبی برای خانه دار کردن جوانان است ولی در استانی مثل زنجان بستر تامین زمین برای متقاضیان فراهم است و می شود الگوهای دیگری از تامین مسکن را نیز دنبال کرد.

افشاری به نبود اماکن تفریحی و تفرجگاه ها در زنجان اشاره کرد و افزود: وجود چنین اماکنی ضروری است چرا که در کنار آنها اتفاقات خوبی نیز در توسعه گردشگری و اشتغالزایی را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه به واردات خودرو اشاره کرد و افزود: لیاقت مردم ما این است که خودروهای با کیفیت سوار شوند و واردات خودرو هیچ گاه تهدیدی برای تولید داخل نیست.

افشاری مشکل آب و کشاورزی استان و نیز بافت های فرسوده در شهر زنجان را از دیگر چالش ها عنوان کرد و گفت: این مسائل با پیگیری های موثر، حل شدنی است.

وی در پایان بر ضرورت پای‌بندی به تبلیغات سالم تاکید کرد و گفت: درخواست من از شهروندان این است که پیش از رأی دادن فکر کنند، ببینند یک عده، پول هایی را که خرج می کنند از کجا می آورند؟ مردم باید بررسی کنند، من کمترین هزینه را در تبلیغات انتخاباتی دارم و تعداد ستادهای انتخاباتیم محدود است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha