فیروزپور: به وزن المپیکی نمی‌روم؛ به دنبال موفقیت در مسابقات پیش‌رو هستم

تهران- ایرنا- ملی پوش کشتی آزاد، گفت: با توجه به شرایطم، برنامه‌ای برای تغییر وزن و رفتن به وزن المپیکی ندارم.

به گزارش ایرنا؛ هشتمین دوره رقابت کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در حالی ۵ و ۶ اسفند ماه در تنکابن برگزار شد که در نهایت بانک شهر به قهرمانی این مسابقات رسید.

امیر حسین فیروزپور ملی‌پوش کشورمان که در ترکیب بانک شهر حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در بالاترین سطح خود پیگیری شد و با هماهنگی رضا یزدانی سرمربی بانک شهر در مدت یک هفته، ۷ تیم خارجی در این رویداد شرکت کردند.

وی در خصوص آینده ورزشی‌ خود، گفت: با توجه به اینکه سر وزن هستم به طور قطع در وزن ۹۲ کیلوگرم خواهم ماند تا در مسابقات پیش‌رو بهترین نتیجه را بگیرم. ۱۰ روز آینده برای حضور در رقابت‌های جام یاشاردوغو به ترکیه اعزام خواهیم شد و پس از آن نیز تیم ملی برای حضور در رقابت قهرمانی آسیا به قرقیزستان خواهد رفت، امیدوارم بتوانم در رویدادهای پیش‌رو بهترین نتیجه را برای کشورم کسب کنم.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان ادامه داد: امیدوارم در المپیک بعدی با افزایش وزن در ۹۷ کیلوگرم حضور داشته باشم ولی در حال حاضر وزنم ۹۱ کیلوگرم است و به دنبال موفقیت در این وزن غیر المپیکی هستم.

وی در خصوص حمایت‌های ناچیز مسئولان استانی از ورزشکاران کشتی انتقاد کرد و گفت: مسئولان بیشتر برای عکس گرفتند می‌آیند و می‌روند ولی مشکلات ورزشکاران همچنان وجود دارد و نیاز است مسئولان برای رفع مشکلات، اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha