۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85397641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شور تبلیغات انتخاباتی همراه با جشن های نیمه شعبان در البرز

کرج - ایرنا - در چهارمین روز از آغاز زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دهمین روز از زمان رسمی نامزدهای خبرگان رهبری، سراسر استان البرز را شور تبلیغات انتخاباتی همراه با جشن های نیمه شعبان در برگرفته است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نامزدهای انتخاباتی ۲ حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد ، فردیس و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ ، طالقان از شب گذشته با برپایی محافل و نشست های شادی در ستاد های انتخاباتی خود علاوه بر عرض ارادت به ساحت مقدس امام عصر عج الله به مناسبت نیمه شعبان شور انتخاباتی قابل توجهی را در جای جای استان البرز به نمایش گذاشته اند.

استان البرز به ویژه شهرستان کرج که از صبح امروز شاهد بارش برف پس از گذشت چندین ماه از آغاز فصل سرما است اما هنوز تنور تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی به رغم این سرمای بی سابقه و بارش برف گرم بوده و با دید و بازدید و دورهمی در ستاد های تبلیغاتی، ضمن پاسداشت روز بزرگ نیمه شعبان در تاریخ جمهوری اسلامی با بیان عملکرد و برنامه های خود نوید آینده ای روشن را به مردم می دهند .

شور تبلیغات انتخاباتی همراه با جشن های نیمه شعبان در البرز

رعایت قانون تبلیغات انتخاباتی در البرز

آنچه که بیش از همه در این مدت زمان از آغاز زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی در ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمود دارد رعایت قوانین انتخاباتی است که بارها از سوی نماینده ولی فقیه در استان البرز ، امام جمعه کرج ، هیات های اجرایی و نظارت پس از ثبت نام نامزدها گوشزد شده بود .

حال و هوای ستادهای انتخاباتی که از زمان آغاز زمان قانونی تبلیغات مزین به پرچم جمهوری اسلامی و بنرهای تبلیغاتی با چهره نامزدها بوده امروز علاوه بر این آذین بندی، اهتزاز پرچم یا اباصالح المهدی نیز در آنها دیده می شود که با شربت و شیرینی از رهگذران و مردم پذیرایی می کنند .

پخش سرودهای ملی ، حماسی و مولودی های ویژه نیمه شعبان از دیگر ویژه برنامه های این ستادهای تبلیغاتی است که شور تبلیغات انتخاباتی را در سطح شهرستان های استان البرز دوچندان کرده است .

البرز متحدو منسجم آماده برگزاری انتخابات است

استاندار البرز گفت: مجموعه این استان، متحد و منسجم آماده برگزاری انتخاباتی امن، سالم همراه با رقابت و مشارکت بالا است.

"مجتبی عبداللهی" افزود: از سال گذشته جلسات ستاد انتخابات در استان آغاز شد و پیرو منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی ) درصدد هستیم که انتخاباتی سالم، امن و با رقابت و مشارکت بالا برگزار کنیم.

وی افزود: اکنون نیز براساس بخشنامه های ابلاغی و دستورالعمل ها، گام به گام برای برپای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان آماده شده ایم.

عبداللهی ، مهمترین رویکرد استان را در برگزاری انتخابات پیش رو ، رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب یعنی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت برشمرد.

شبانه روزی درحال مهیا شدن برای برگزاری انتخابات هستیم

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج دراین باره گفت: کمتر از چهار روز تا انتخابات روز جمعه یازدهم اسفندماه زمان باقی مانده است.

"یحیی رمضانی" افزود: عوامل اجرایی ستاد انتخابات کرج شبانه روزی در پست های خود زیرساخت ها و امکانات را برای برگزاری انتخابات روز جمعه مهیا می کنند.

فرماندار کرج تاکید کرد: جلسات تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی، آخرین هماهنگی های لازم را با مدیران و شهرداران برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات بعمل آمده و از دستگاه های اجرایی خواسته شده تا تا پایان انتخابات شبانه روزی پای کار باشند و بعنوان روسای مراکز پشتیبانی چند روزتا انتخابات باقی مانده از شعب اخذ رای بازدیدهای لازم را بعمل آورده و کم و کاست های احتمالی نیز برطرف شود .

وی گفت: شور و نشاط انتخاباتی با جشن های نیمه شعبان منتهی رو جمعه ۱۱ اسفندماه باید در شهرها ساری و جاری باشد و اقشار مختلف با راه اندازی موکب ها طبق ضوابط قانونی به پیشواز جشن انتخابات بروند.

رمضانی، همچنین با اشاره به تشکیل کمیته امحاء ستاد انتخابات کرج گفت: تمامی تخلفات رصد و به مراجع مربوطه گزارش می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.
استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است .
در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است.
برای مشخص شدن نمایندگان استان البرز در مجلس خبرگان رهبری سه نفر از سوی شورای نگهبان تایید و معرفی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha