فرماندار شهریار: دعوت معتمدین و نخبگان از مردم برای مشارکت در انتخابات موثر است

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریارگفت: نقش نخبگان و معتمدین و شهرها در دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و موثر است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز یکشنبه در همایش روز صباشهر و تجلیل از نخبگان شهرستان که همزمان با سالروز تأسیس شهرداری صباشهر در فرهنگسرای بصیرت این شهر برگزار شد اظهار داشت: نخبگان، معتمدین و بزرگان یک شهر در هدایت فکری مردم و افکار عمومی در حضور حداکثری انتخابات نقش تأثیرگذاری دارند.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هر فردی که مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه انتخابات را ترویج کند.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: مشارکت و حضور همگانی و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، عامل مهم پیشرفت، تعالی و خنثی کننده توطئه های بدخواهان نظام و تضمین کننده آینده درخشان برای ایران اسلامی است.

فرماندار شهریار: دعوت معتمدین و نخبگان از مردم برای مشارکت در انتخابات موثر است

فاتحی نژاد با تاکید بر آثار حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی آثار مثبتی برای شهرستان نیز به همراه خواهد داشت چرا که زمینه ساز و بستر آفرینی برای پیشرفت و تعالی شهرستان خواهد بود.

در حاشیه این مراسم محمدرضا رضایی قاری برتر قرآن با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم دین خود را به نظام و انقلاب ادا کنیم گفت: همه وظیفه داریم با حضور خود در پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

کریم طالشی ورزشکار، ضمن دعوت از مردم و جامعه ورزشکاران برای حضور در پای صندوق های رای گفت: با انتخاب درست، افرادی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که رنج کشیده باشند و برای اصلاح امور و آبادانی شهر قدم بردارند.

در این مراسم از فرشاد علیاری نخبه علمی ،کریم طالشی ورزشکار، محمد صادق خرسندی حافظ کل قرآن ، حاج یداله احدی معتمد و خیر ، مریم پرور نویسنده و محمدرضا رضایی قاری برتر قرآن تجلیل به عمل آمد.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha