نامزد حوزه انتخابیه مشهد: چرخه‌های اقتصادی با حضور جوانان نخبه متحول می‌شود+ فیلم

مشهد-ایرنا- نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: دوران شعار تمام شده و اکنون دوران عمل است، باید چرخه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را ابتدا با حضور جوانان نخبه متحول کنیم.

به گزارش ایرنا، پیمان بهرازفر روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد در تشریح دیدگاه ها و برنامه های خود افزود: امروز به واسطه اینکه جوانان را عنصری پویا و ارزشمند برای تحول جامعه می دانم وارد عرصه انتخابات شدم تا بخشی از تحولات در شهر مشهد را با اتاق فکر متشکل از جوانان و نخبگان به سرانجام برسانم.

وی بیان کرد: با حضور جوانان که امروز اندیشمندانه، خردمندانه و دانشورانه می توانند در مسیر تحول حرکت کنند، امور را به سرانجام برسانیم.

این نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ادامه داد: منکر این نیستم که در دوره های قبل اتفاقات خوبی نیفتاده است، اما باید نگاه سنتی را کنار بگذاریم.

وی گفت: به مردم ولایتمدار مشهد مقدس که به عرصه میدان وارد شده اند نوید می دهم که با اتکا به تجربه ۳۲ سال فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت، با مفاسد عرصه اقتصادی و آموزشی مبارزه کنم، اینها درد همه مردم ما است.

بهرازفر اظهار کرد: در کنار دلسوزانی که برای سرزمینم تلاش می کنند ایستاده ام و از طرفی هویت دادن به فرهنگیان، کسبه، نظامیان، جوانان و به ویژه بانوان سرزمینم را از اولویت های مسوولان می دانم و آنان برایم اهمیت بالایی دارند.

وی ادامه داد: اگر همه در کنار هم قرار نگیریم نمی توانیم کشور را متحول کنیم، یکی از کارهایی که در این دوره انجام می دهم توجه بیشتر به میراث فرهنگی و گردشگری است.

به گفته وی، از طرفی جوانانی که امروز دارای مدارک فنی و حرفه ای هستند باید ساماندهی شده و فکری برای آنها برداشته شود.

این نامزد حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: باید فرزندان کار و معتادان متجاهر را در مشهد ساماندهی کنیم.

پیمان بهرازفر با مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات خود را مجری صدا و سیما و دبیر زبان انگلیسی با ۳۲ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش معرفی کرده است.

تبلیغات رایگان نامزدها در ایرنا خراسان رضوی

نامزدهای علاقه‌مند برای بهره گیری از فرصت رایگان تهیه ویدئوی تبلیغاتی در ایرنا خراسان رضوی، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن های ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۱ و ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۲ تماس گرفته و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه های خود در این رسانه اطلاع یابند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه "مشهد و کلات"پنج نماینده، حوزه انتخابیه "سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" و حوزه انتخابیه "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه" هستند هر کدام دارای ۲ کرسی نمایندگی و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

در مجموع هزار و ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha