یک جاده دسترسی بم - جیرفت مسدود شد 

کرمان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بم گفت: به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه دِهبَکری، مسیر دسترسی رودخانه در جاده بم به سمت جیرفت مسدود شد و اجازه تردد به افراد داده نمی شود.

محمدحسین جزینی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسیر بم - دارزین - دهبکری پیش از این به علت اصلاح نقاط حادثه خیز بسته شده بود و مردم از رودخانه دهبکری با وجود اعلام بسته شدن این مسیر برای عبور و مرور استفاده می‌کردند، افزود: تردد در این مسیر امشب به دلیل بارش باران در دهبکری و جاری شدن آب و طغیان رودخانه‌ بسیار خطرناک و ممنوع است.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری با همکاری پلیس راه در مسیر دارزین به سمت دهبکری مستقر شده و از تردد وسایل نقلیه جلوگیری می‌کنند.

جزینی همچنین توصیه کرد: تردد وسایل نقلیه از مسیر جایگزین جیرفت - سه راهی ابارق - بم(حدود ۱۵ کیلومتر مسافت بیشتر) انجام می‌شود.

مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند

رییس پلیس راه بم - زاهدان نیز گفت: با توجه به اینکه در سطح استان بارش باران و برف را داریم و تردد گردنه‌های برف گیر نیز خطرناک است لذا شهروندان از سفرهای غیرضروری به سمت مرکز استان و یا سایر نقاط کشور اجتناب کنند.

سروان نعیم مفلحی بیان کرد: شهروندان در صورت سفر ضروری حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند و از سالم بودن برف پاک کن ها چراغ ها و بخاری خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

وی ادامه داد: رانندگان همچنین زنجیر چرخ به همراه داشته و از پر بودن باک بنزین خودروی خود اطمینان داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha