یخچالی: بازی با قطر نشان داد چه توانی داریم/ نباید فریب نام هند را بخوریم

دهلی- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال ایران درخصوص دیدار ایران مقابل هند در رقابت‌های انتخابی پنجره اول کاپ آسیا گفت: باید از درس‌هایی که از بازی با قطر گرفتیم در بازی با هند استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال مردان ایران در دومین دیدار از خود از رقابت‌های انتخابی پنجره اول کاپ آسیا ۲۰۲۵ فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در دهلی نو مقابل تیم ملی هند قرار خواهد گرفت.

بهنام یخچالی در حاشیه تمرین تیم ملی پیش از دیدار با هند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از بازی سختی که مقابل قطر داشتیم، مهیای بازی مقابل هند می‌شویم. البته با توجه به پرواز طولانی تا رسیدن به هند، نرسیدن در زمان مناسب به کشور میزبان و ناهماهنگی فدراسیون بسکتبال هند برای آمدن‌مان از فرودگاه به محل اقامتان، درنهایت رسیدیم و استراحت کردیم. تمرین خوبی هم داشتیم. خدا را شکر شرایط خوب است.

ملی‌پوش بسکتبال ایران افزود: همه بچه‌ها با انگیزه هستند، آسیب‌دیدگی نداریم و با توجه به تجربه‌ای که از بازی قبل داشتیم، می‌دانیم که هیچ‌ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. هند بازی خوبی مقابل قزاقستان داشت؛ به خصوص در خط دفاعی. فردا بازی سختی در پیش داریم. در بازی قبل هم گفته بودم نباید فریب اسم این تیم‌ها را خورد چون همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند. انشاا... با تمرکز بالا فردا بازی خوبی انجام دهیم.

یخچالی در ارزیابی از بازی تیم ملی مقابل قطر عنوان کرد: بازی با قطر نشان داد که چه توانی داریم. شروع خوبی در این بازی داشتیم و این امر نشان‌دهنده پتانسیل بالای تیم ملی است اما نوسانات زیادی هم داشتیم. کنترل و ثبات خوبی در این بازی نداشتیم و باید از درس‌هایی که از بازی با قطر گرفتیم در بازی با هند استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha