۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴
کد خبر: 85397913
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

مدارس و دانشگاه های ساوه تعطیل شد 

۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴
کد خبر: 85397913
مدارس و دانشگاه های ساوه تعطیل شد 

ساوه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ساوه گفت: فعالیت مدارس در تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه های این شهرستان در روز دوشنبه هفتم اسفند مجازی شد.

به گزارش ایرنا، صالح کربلایی یکشنبه شب گفت: بر اساس تصمیم مدیریت بحران و به علت بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی این شهرستان فردا تعطیل و آموزش بر بستر شاد برگزار خواهد شد و همچنین تمام موسسه ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه ها ساوه به دلیل تداوم شرایط جوی نیز  تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های هواشناسی استان مرکزی بارش‌ها در آسمان استان ادامه دار است، یادآور شد: مدیریت بحران این شهرستان با توجه به بارش برف در محورها امکان اسکان اضطراری را در نقاط مختلف و راهداری ها فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک باعث انسداد جاده ساوه - بوئین زهرا و اختلال تردد در آزاد راه ساوه - تهران شده است.

صبح امروز هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: سامانه بارشی که از ساعات پیش در نقاط مختلف این استان آغاز شده تا پنجشنبه ۱۰ اسفندماه ادامه دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد بارش برف در روز دوشنبه و با شدت کمتر در ساعاتی از روز سه‌شنبه نیز در استان تداوم دارد.

این بارش‌ها از روز چهارشنبه، در صورت عدم تغییر در الگوی پیش‌بینی‌ها، با تقویت سامانه بارشی، شدت بارش‌ها دوباره افرایش پیدا می‌کند و این شرایط تا روز پنجشنبه ادامه دارد و موجب تداوم بارش برف در استان مرکزی می‌شود.

به دلیل ریزش هوای سرد، دمای هوا از امروز (یکشنبه)، روند کاهشی خواهد یافت و تا روز دوشنبه بطور محسوسی حتی در مناطق گرمسیر استان سرد خواهد شد و این هوای سرد تا اواخر هفته تداوم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha