حرکات آکروباتیک هواپیماهای سبک و پرش چتربازان در نمایشگاه هوایی پیام

کرج-ایرنا- رییس کمیته رسانه و تبلیغات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام مستقر در استان البرز اعلام کرد: حرکات آکروباتیک، پرش چتربازان از هواپیما و سقوط آزاد از مهمترین بخش‌هایی است که در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی جعفری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این رویداد ملی در سه بخش نمایشگاهی، جانبی و نمایشی از ۱۶ تا اسفندماه جاری در فرودگاه بین المللی پیام برگزار می شود که سقوط آزاد، پرش چتربازان از هواپیما و حرکات آکروباتیک هواپیماهای سبک از بخش‌های جذابی است که در بخش نمایشی، شاهد اجرای آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ارائه دستاوردهای فناورانه، پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه پهپادها، توسعه ناوگان هوایی و ارتباط بخش صنعت با شرکت‌های دانش‌بنیان از مهمترین اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام است، تصریح کرد: در این نمایشگاه، خلبانان ایرانی با هواپیماهای سبک به اجرای حرکات نمایشی خواهند پرداخت.

جعفری، پروازجنگنده های نظامی ایران و به نمایش گذاشته شدن بیش از ۳۰ هواپیما سبک و سنگین در بخش زمینی(استاتیک شو) را از دیگر برنامه های بخش نمایشی، نمایشگاه صنعت هوایی پیام اعلام کرد و گفت: همچنین در این نمایشگاه شاهد، پرواز بالن‌های بزرگ خواهیم بود.

نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند جاری بین ساعت ۱۰ تا ۱۸ در فرودگاه بین المللی برگزار خواهد شد، علاقمندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نام نویسی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha