مسیرهای پیرانشهر به تمرچین و نقده نمک‌پاشی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره راهداری ‌و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرانشهر گفت: با بارش برف خفیف در محورهای کوهستانی این شهرستان، مسیرهای پیرانشهر به تمرچین و نقده نمک‌پاشی شد.

هاوری مدرس روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از بارش برف خفیف شب گذشته ۱۹ کیلومتر از مسیر جاده پیرانشهر - نقده و گردنه «کولیج» که مسیری چهارباند بوده و عرض آن ۲۱ متر است، نمک‌پاشی شد.

وی اضافه کرد: عوامل راهداری این شهرستان همچنین مسیر پیرانشهر به تمرچین و گردنه «قمطره» به طول ۱۴ کیلومتر را نمک پاشی کردند تا تردد خودروها در این مسیرها بدون مشکل انجام شود.

رییس اداره راهداری ‌و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرانشهر گفت: بارش خفیف برف که با سرمای هوا همراه بود، باعث شده بود که سطح جاده ها لغزنده باشد و در صورت سرعت زیاد کنترل خودرو از اختیار رانندگان خارج می شد.

مدرس افزود: هم اکنون ۳۲ نفر از عوامل راهداری پیرانشهر با استفاده از ۳۲ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین در محورهای بین شهری و روستایی این شهرستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی از شهروندان خواست طی این مدت که بارش ها تداوم دارد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت تردد در جاده ها وسیله نقیله خود را به سوخت کافی و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

مدرس گفت: شهرستان پیرانشهر در مجموع دارای ۴۵۰ کیلومتر راه است که از مقدار ۱۰۰ کیلومتر آن راه اصلی و ۳۵۰ کیلومتر دیگر راه روستایی است.

شهرستان مرزی پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha