۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85398141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار درباره یخ زدگی تاسیسات آب در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی درباره یخ‌ زدگی کنتور و تاسیسات آب هشدار داد و از شهروندان خواست با توجه به افت ناگهانی دمای هوا نسبت به اقدامات پیشگیرانه اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این شرکت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی روز دوشنبه اظهار کرد: نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله‌های روباز از یخ‌ زدگی در فصل زمستان همچنین انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات در فصل زمستان ضروری و بر عهده مشترکان است.

مهدی دوستی با اشاره به برودت هوا و پیش‌ بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال ترکیدگی لوله‌های رو باز و کنتورهای آب مشترکان از مردم درخواست کرد که نسبت به استفاده از پوشش‌های مناسب از جمله پشم شیشه، موکت و گونی برای عایق‌بندی کنتورها و لوله‌های روباز اقدام کنند.

وی افزود: مشترکان باید در زمان بروز یخبندان از اقداماتی مانند ریختن آب جوش روی کنتور که موجب ترکیدگی لوله‌ها و کنتور می‌شود و باز گذاشتن شیر آب که موجب هدر رفت آب آشامیدنی و افزایش میزان قبوض آب بهای مصرفی مشترکان خواهد شد، خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی بیان کرد: مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب با شماره تماس ۱۲۲ در تمامی ساعات شبانه‌روز پاسخگوی سئوالات و راهنمایی هم استانی‌ها است، از این رو از مشترکان تقاضا می‌شود در صورت بروز یا مشاهده هرگونه مشکل با این مرکز تماس بگیرند.

فعالیت سامانه بارشی جدید از دیروز (یکشنبه) در خراسان جنوبی شدت گرفت که بارش برف و باران و برودت شدید هوا را در پی داشت و در این زمینه هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha