نامزد نمایندگی مجلس از سنندج: پیگیری قوانین بجا مانده در مجلس از اولویت‌هایم است +فیلم

سنندج- ایرنا- «حمید صحرایی» نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره گفت: در صورت راهیابی به مجلس، پیگیری و شفافیت قوانین بجا مانده در مجلس از اولویت‌های کاری‌ام خواهد بود.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در راستای فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کردستان و کمک به شناساندن بهتر آنها به مردم و اعلام برنامه‌هایشان، با داوطلبان این دوره از انتخابات گفت و گو کرده است.

گفت و گوی ایرنا مرکز سنندج با «حمید صحرایی» کاندیدای حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که مشروح آن در ذیل می آید.

«حمید صحرایی» متولد سال ۱۳۶۴ از شهر سنندج، دانش آموخته رشته مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی و رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی سابقه ۶ سال مدیریت دارد که چهار سال به عنوان مدیر کارخاته لنت استان کردستان و ۲ سال هم بصورت مقطعی در جاهای دیگر مدیریت کرده است و سوابق کارهای عملیاتی و اجرایی در حوزه های دیگر را نیز دارد.

این نامزد نمایندگی مجلس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شرایط کاندیدا شدن در این دوره از مجلس با ادوار گذشته فرق داشت در این دوره بخاطر امتحانات ضعیفی که نمایندگان در ادوار گذشته پس داده بودند فرصت در اختیار بیشتر مردم قرار گرفت تا بتوانند به میدان آزمون بیایند.

صحرایی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه هر کسی پتانسیلی دارد و می تواند به مردم کمکی بکند اگر به میدان رقابت نیاید مدیون و مواخذه است، گفت: بنده نیز بنا به دغدغه ای که داشتم و با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که در خودم سراغ دارم، تصمیم گرفتم به میدان بیایم.

وی یادآور شد: من برای کاندیدا شدن در این دوره هیچ کمبودی در خودم حس نکردم، چرا که جوانم، باشهامتم، جهادی و مخلصم و بی شک این‌ها فاکتورهای اصلی و جدی یک کاندیدا است که بنده نیز در خودم دیدم و پا به میدان رقابت گذاشته‌ام.

این نامزد نمایندگی مجلس در ادامه اظهار کرد: بنده اگر مردم منت بگذارند و خداوند بزرگ قسمت کند و قلمش را بزند و به مجلس راه پیدا کنم در قوانینی که در مجلس بجا مانده شفافیت را از همه بیشتر پیگیری خواهم کرد، شفافیت در مورد مسائلی که حق مردم است از آن اطلاع پیدا کنند.

پیگیر مسائل و مشکلات تا رسیدن به نتیجه نهایی

وی به چالش‌ها و ظرفیت‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: سرخط مشکلات استان کردستان بویژه حوزه انتخابیه بنده مشخص است ما صنعتی نداریم، با چالش یبکاری مواجه هستیم و استانی با ظرفیت های فراوان در بخش‌های کشاوزی، دامداری، آب و غیره هستیم که استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها نشده است.

صحرایی ادامه داد: کشاورزی و دامپروری ما سنتی است که باید مکانیزه شود، ما زیرساخت گردشگری نداریم و تمام این موارد را بنده با جدیت پیگیری کرده و در رکاب مردم خواهم بود.

وی یادآور شد: بنده قرار نیست معجزه ای بکنم، بلکه قرار است گوش به صحبت فرماندهان خودم که مردم باشند بوده و مسائل و مشکلات را جمع کرده و در مجلس پیگیری و مطالبه کنم.

این نامزد نمایندگی مجلس افزود: بنده باید اهل مطالبه گری، چانه زنی و پیگیری تا رسیدن به نتیجه نهایی باشم و اصل وظیفه نماینده مجلس هم همین است و باید در طول مسیر هم صداقت، شفافیت و رفق و رفاقت با مردم داشته باشم و این کل برنامه بنده برای این دوره از مجلس در صورت راهیابی است.

آمده‌ام باور مردم را تغییر دهم

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم ما به خاطر کارهایی که باید انجام می شد و نشده است در این دوره دلشان پر است و این طبیعی است، مردم باورشان را از دست داده اند و حال من جوان با دستان خالی به میدان آمده ام تا باور مردم را تغییر دهم و بگویم کسانی هم هستند که صادقانه و خالصانه برای شما کار کنند.

صحرایی اضافه کرد: از مردم می خواهم قهر نکنند چرا که به عنوان مردم کُرد باید یک نماینده ای در مجلس داشته باشید و این حق طبیعی شما است، پس پای کار بیایید چرا که اگر شما نیایید کسانی وارد مجلس می شوند که منتخب شما نیستند و نمی توانند کاری برایتان انجام دهند.

وی خطاب به مردم تاکید کرد: خیلی‌ها می خواهند قهر ما را ببینند به کوری چشم دشمنان و با آگاهی و بصیرت پای صندوق اخذ رای حضور یابید، کسی را به مجلس بفرستید که سرتان را پایین نیاورد و بتوانید با افتخار بگویید این نماینده ما است و از ما دفاع خواهد کرد.

مسیر سخت

این نامزد نمایندگی مجلس ادامه داد: من به دلیل دغدغه شما مردم به میدان آمده ام درست است که ۲ سر برد است من هم پیشرفت می‌کنم اما بزرگ شدن و پیشرفت تاوان دارد و آرامش و رفاهی که الان دارم را دیگر نخواهم داشت اما بنده اهل عافیت طلبی نیستم و برای سختی کشیدن به میدان آمده‌ام.

وی اظهار کرد: قول می دهم اگر به مجلس راه پیدا کنم همانند این چند سال که سخت کار کرده ام، بخاطر دویدن‌هایم کف کفش هایم پاره شده است این بار کف کفش‌هایم بخاطر دویدن برای مردم مظلوم و ساده ام پاره شود و برای شما ۱۰۰ برابر بدوم و در مسیر با شما صادق باشم.

صحرایی یادآور شد: قول می دهم صدای شما در مجلس باشم آنگونه ای که شما دلتان می خواهد که یک بارهم شده است باورتان نیست به یک نماینده تغییر کند.

تاکنون در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند. کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده‌اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha