تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در لردگان، خانمیرزا و فلارد فراهم شد

شهرکرد-ایرنا- فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به آماده شدن تمام تمهیدات لازم برای انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، منصور کریم‌زاده روز دوشنبه در ستاد انتخابات لردگان، خانمیرزا و فلارد که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با اشاره به آماده‌باش مسوولان حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد و اعضای شورای تامین و امام جمعه، نخبگان، هیاتهای اجرایی افزود: همه فرایند انتخابات بر اساس روز ساعت شمار در حال انجام است.

کریم‌زاده اظهار داشت: با توجه به اهمیت امنیت در انتخابات در سطح شهرستان امسال برای نخستین بار در اقدامی ابتکاری استعلام لازم برای فعالیت همه کسانی‌که به صورت معتمد، کاربر، نماینده فرماندار، بازرس و کسانی که قرار است در انتخابات این حوزه انتخابیه حضور داشته باشند، انجام شده است.

وی افزود: در زمان پیش‌ثبت‌نام انتخاباتی ۱۷۰ نفر در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد ثبت‌نام کردند که ۱۶۲ نفر از این افراد مرد و هشت نفر زن بودند که از این تعداد ۹۷ نفر در مرحله نهایی ثبت‌نام کردند و از این تعداد ۲ نفر انصراف دادند.

کریم‌زاده مجموع نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد را ۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین یک نفر نیز با تغییر حوزه به مجموعه افراد تایید صلاحیت شده این حوزه انتخابیه اضافه شد.

وی یادآور شد: از نامزدهای تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد ۳۴ نفر مرد و ۲ نفر زن هستند.

به گفته وی، تمام فرایند انتخابات براساس برنامه روز شمار در حال انجام است و دوره‌های آموزشی ویژه عوامل و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات برگزار شده است.

وی گفت:برای این حوزه انتخابیه ۱۲۴ شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ شعبه سیار پیش‌بینی شده است که از این ۴۹ شعبه شهری و ۱۶۹ شعبه روستای و عشایری است.

به گفته وی، برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه پنج هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی فعالیت دارند.

کریم‌زاده افزود: مکاتبه برای بازگشایی مسیرهای سخت‌گذر و محل شعب سیار در بخشهای مختلف نیز انجام شده است.

پیش‌بینی ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر اول و دوم رییس‌جمهور برای شهرستان لردگان

فرماندار لردگان گفت: در سفر اول و دوم رییس‌جمهور به استان ۳۵ هزار میلیارد ریال (۳.۵ همت) اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شده است که این میزان برای طرح‌های بزرگ و راهبردی از جمله راه لردگان و طرح‌های آبرسانی اختصاص داده می‌شود.

وی اظهارداشت: هم‌اکنون شهرستان لردگان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

کریم‌زاده به اجرای طرح آبرسانی در شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت:طرح‌آبرسانی به ریگ و ۵۳ روستای رودشت و خود شهر سردشت با چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی به اجرای عملیات آزادراه لردگان به ایذه و طرحهای دیگر از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان، احداث دانشکده پرستاری در سفرهای دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تجهیزات بیمارستانی و اعتبارات بسیار خوبی برای بخشداری‌های و خانه‌های بهداشت لردکان اختصاص داده شد.

فرماندار لردگان از سرمایه‌گذاری شرکت شستا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای احداث پالایشگاه گیاهان داروی در منطقه ریگ فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha