سه عملیات ویژه پدافند هوایی در یک فیلم/ تدارک «پاپا» برای جشنواره ۴۳ فجر+ فیلم

تهران- ایرنا- کارگردان «های پاور» از ساخت یک اثر  سینمایی برای حضور در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با نام اولیه «پاپا» خبر داد که در آن سه عملیات ویژه پدافند هوایی به تصویر کشیده می‌شود.

هادی محمدپور در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره عدم حضور خود در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: فیلمنامه‌ای آماده کرده بودیم و طبق برنامه‌ریزی به جشنواره امسال هم می‌رسید اما از آنجایی که در جشنواره چهل و یکم، دوستان رسانه‌ای یک سری نقطه نظراتی روی «های پاور» داشتند متوجه شدیم که همه چیز مو به مو بررسی می‌شود.

روی فیلمنامه متمرکز شدیم

وی افزود: به خاطر همین، روی فیلمنامه متمرکز شدیم و حسین تراب‌نژاد بازنویسی آن را در دست انجام دارد. با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و از آنجایی که موضوع فیلم جدید، اطلاعاتی، امنیتی و هوایی و اتفاقی است که چند سال پیش رخ داده و از حیث نظامی و محرمانه بودن لازم بود تا از طبقه‌بندی خارج شود، صبر کردیم تا با کیفیت مناسب این کار را به جشنواره چهل و سوم فجر برسانیم.

محمدپور گفت: «پاپا» روایت اتفاقی است که سه عملیات ویژه پدافند هوایی را در یک فیلم نشان می‌دهد و بر اساس واقعیت است.

وی همچنین درباره ضرورت کار رسانه در سینما خاطرنشان کرد: نبود رسانه باعث شده که این مدل کارها و عملیات‌ها دیده و گفته نشود. سعی می‌کنیم با این کار، آن را به دید مردم برسانیم.

نقش رسانه در دیده شدن فیلم‌ها

محمدپور در عین حال درباره نسبت هنر و رسانه گفت: چون دانشجوی رشته رسانه هستم همانگونه که در مورد «های پاور» هم گفتم، یک فیلم خوب یا بد دیده نمی‌شود مگر این که رسانه‌ها به آن بپردازند و این مطلب را می‌رساند که رسانه، پایه و اساس رشد یک فیلم در بین مردم است.

وی افزود: رسانه رکن اساسی پیشرفت هر کشوری بویژه در عرصه هنر است و تا زمانی که رسانه‌ها به اثری نپردازند آن اثر در اذهان مردم فراموش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha