۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85398753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

قرچک آماده برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند است

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85398753
قرچک آماده برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند است

قرچک - ایرنا - فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک گفت: در فاصله کمتر از چهار روز به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شهرستان قرچک در آمادگی کامل برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز دوشنبه در بیست و یکمین جلسه ستاد انتخابات که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان بر اساس تقویم اجرایی انتخابات، تمام مراحل پیش از برگزاری این رویداد مهم سیاسی را بر اساس قانون اجرا کرده و زیرساخت‌های مورد نیاز در روز رأی گیری تأمین شده است.

وی افزود: از ابتدای شروع روند انتخابات تاکنون، جلسات متعدد با نمایندگان احزاب، معتمدین، اقشار مختلف جامعه برگزار شده تا همه افراد از روند فعالیت‌های قانونی صورت گرفته در ستاد انتخابات آگاهی و آشنایی کامل داشته باشند و با اطمینان از مجریان انتخابات در حفظ و حراست از آراء مردم به عنوان حق الناس، در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور نامزدهای متعدد انتخاباتی از اقشار، سلائق سیاسی و شهرهای حوزه انتخابیه موجب شده تا شاهد شور و نشاط غیرقابل توصیفی در مناطق مختلف شهری و روستایی باشیم که قطعا مسئولان برگزاری انتخابات نیز تلاش خود را به میزان استقبال مردم از این رویداد مهم سیاسی افزایش داده‌اند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری مردم در این دوره باشیم.

فخاری تأکید کرد: ملاک عمل ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی عمل به قانون است و تمامی افرادی که قرار است و از نامزدهای انتخاباتی نیز توقع می‌رود آنان نیز در تبلیغات خود، به قانون پایبند باشند.

حوزه انتخابیه ورامین ، قرچک و پیشوا با مرکزیت ورامین یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha