جامعه نخبگانی استان بوشهر نسبت به انتخابات بی تفاوت نیست
آرشیوی

بوشهر- ایرنا- رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دانشگاه بعنوان یک مرکز علمی و نخبگانی نسبت به سرنوشت جامعه و در قبال انتخابات مسئولیت‌پذیر بوده و بی تفاوت نیست.

" محمد مدرسی " روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: دانشگاه خلیج فارس بعنوان دانشگاه جامع و مادر استان بوشهر براساس مسوولیت اجتماعی در قبال جامعه احساس تکلیف می کند و پیگیری مسائل انتخابات را برخود فرض می داند.

وی با دعوت از مشارکت جدی دانشجویان و جامعه نخبگانی برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه افزود: برهمین اساس این دانشگاه در زمینه انعکاس ایده ها و برنامه های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی ورود جدی دارد .

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر یادآور شد: از دید دانشگاه بعنوان یک شاخص، داوطلبی اصلح است که علاوه بر تعهد، درک عمیق و برنامه منسجمی در حوزه توجه به علم، فناوری، جوانان، دانشجویان و میزان نقش آفرینی جامعه علمی در جامعه و سرنوشت مردم برنامه داشته باشد.

جامعه نخبگانی استان بوشهر نسبت به انتخابات بی تفاوت نیست

مدرسی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه خلیج فارس اعلام آمادگی می کند هر کدام از داوطلبان بخواهند با حضور در بین جامعه نخبگانی این دانشگاه که قریب ۱۰هزار نفر است نشست داشته باشند این امکان برایشان فراهم است.

وی گفت: دانشگاه و جامعه نخبگانی از ظرفیت بالایی برای انعکاس اندیشه و برنامه های داوطلبان در سطح جامعه برخوردار هستند.

مدرسی تصریح کرد: دانشگاه خلیج فارس بدون جانبداری از یک جریان یا گروه خاص سیاسی فضای یکسانی به داوطلبان برای طرح ایده ها و برنامه های خود قرار می دهد و امکان حضور فردی یا جمعی برای مناظره نیز وجود دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۴ نفر از چهار حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه انتخابیه دشتستان، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان و حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha