۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85399011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره "مسیر آینده" در قزوین برگزار می شود

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱
کد خبر: 85399011
جشنواره "مسیر آینده" در قزوین برگزار می شود

قزوین - ایرنا - مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات قزوین گفت: جشنواره "مسیر آینده"، ویژه اصحاب رسانه، فعالان مجازی و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان در رابطه با انتخابات ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

محمدرسول ملاحسنی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره به همت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و تمامی تولیداتی که در راستای انتخابات ۱۱ اسفند ماه منتشر شده باشد در این جشنواره شرکت داده می شوند.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ترغیب اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در جهت افزایش شور انتخاباتی است، همچنین تلاش می‌شود با برگزاری این جشنواره از تلاش‌ اصحاب رسانه در این زمینه نیز تقدیر صورت گیرد.

ملاحسنی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره، خاطرنشان کرد: آثار اصحاب رسانه در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات و نمایش حماسه حضور در بخش‌های ایده‌های خلاق، یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه، مناظره، تیتر، اینفوگرافی، طراحی گرافیک و کلیپ مورد داوری قرار می گیرد.

به گفته وی، اقدامات صورت گرفته مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی نیز در بخش ایده های خلاق در جهت افزایش میزان مشارکت هم مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت.

این مسوول خاطر نشان کرد: برگزاری میزگردهای سیاسی، مناظرات بین کاندیداها، پویش دعوت توسط اصناف مختلف، ارایه ایده خلاقانه در جهت افزایش مشارکت کارکنان دستگاه های مختلف، فضاسازی محیطی و برگزاری نمایشگاه در ادارات، برگزاری مسابقات خانوادگی، راه اندازی پویش های دعوت و افزایش مشارکت از جمله مواردی هستند که در بخش ایده های خلاق رسانه ها و مدیران روابط عمومی می توانند در آن شرکت کنند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفنده ماه سال جاری است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به درگاه خوش نگاه به آدرس WWW.KHOSH-NEGAH.IR آثار انتشار یافته خود را بارگزاری کنند.

جشنواره "مسیر آینده" در قزوین برگزار می شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha