مردم علی رغم رنجش‌ها به پای صندوق بیایند و نقطه عطف تاریخی بیافرینند

تبریز- ایرنا- دبیر حزب کارگزاران سازندگی ایران با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: مردم کشورمان علی رغم رنجش‌ها، به پای صندوق بیایند و نقطه عطف تاریخی را بیافرینند.

به گزارش ایرنا، سید حسین مرعشی روز دوشنبه در جریان سفر به تبریز، در جمع خبرنگاران، در خصوص لیست صدای ملت، اظهار کرد: جبهه اصلاحات ایران و احزاب عضو آن در تهران لیست ندارند اما حزب ندا، اعتماد ملی و ائتلاف توسعه که میان رو است از لیست صدای ملت حمایت کردند. حزب کارگزاران سازندگی نیز کار دکتر مطهری را کار شایسته‌ای می‌داند و به او به خاطر این کار تبریک می‌گوییم.

وی در خصوص کرسی‌های این حزب در مجلس، افزود: حزب کارگزاران سازندگی حدود ۶۰ کرسی دارد که در صدر آن نیز سه کرسی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو شامل دکتر پزشکیان، بنی هاشمی و پرنیان هستند.

وی افزود: این سه گزینه از بهترین کاندیداهای ما در سطح کشور بوده و مایه افتخار ما هستند که امیدواریم از این فرصت انتخابات بهره گرفته و در مجلس حضور داشته باشند.

وی در خصوص حضور مردم در انتخابات پیش رو، ادامه داد: امیدواریم علی رغم همه بی مهری‌هایی که نهادهای حاکمیتی بر خلاف منویات مقام معظم رهبری داشتند و مردم را رنجادند و انتخابات را از استاندارد انداختند (از نظر رقابتی) مردم این رنجش‌ها را کنار گذاشته و از فرصت کمی که در اختیار است، استفاده کنند و یک نقطه عطفی تاریخی به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: با تشکیل یک اقلیت نیرومند از آزادگان و شخصیت‌های موثر می توانیم بر روی کشور اثر بگذاریم و حکومت یک دستی که مطلقا موفقیتی را نصیب کشور نکرده را به چالش بکشیم.

مرعشی در خصوص نقطه قوت و ضعف مجلس یازدهم، اظهار کرد: اساسی ترین مسئله‌ای که مردم را در چهار سال گذشته رنج می‌داد، تورم بالای ۴۵ درصد بود که متاسفانه مجلس یازدهم در چهار بودجه‌ای که تصویب کرد، نه تنها نتوانست این آتش تورم را خاموش کند بلکه بنزین هم روی آن ریخت و با افزایش بی رویه هزینه‌های دولت و بالا بردن سقف بودجه نسبت با بودجه پیشنهادی دولت، بخشی از زندگی مردم را با تورم بالا ویران کرد.

وی با اشاره به مناظره جنجالی اخیر پزشکیان و صحبت‌های وی در این مناظره، گفت: در جریان نیستم و نمی‌توانم توضیح دهم اما آقای پزشکیان قاعدتا توضیحاتی خواهند داد، پزشکیان از مفاخر چهار دوره اخیر ایران هستند و هر چیزی که بنده و آقای پزشکیان فریاد بکشیم، ناشی از ظلم‌هایی است که بر ملت ایران به خاطر تنگ نظری برخی نهادها تحمیل شده و اولین خیانت آن‌ها نیز به رهبری است که به نظریات ایشان عمل نکرده‌اند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در پاسخ به این سوال که " آیا استان آذربایجان شرقی که در دوره سازندگی مورد بی مهری دولت قرار گرفت، در دوره جدید امکان دستیابی به امکانات جدید دارد"، گفت: بخشی از این گله‌ها نه از طریق اعداد و ارقام بلکه ناشی از نقدی است که آقای اکبر اعلمی نسبت به آقای هاشمی داشتند و امر غیر واقعی را به جامعه منتقل کردند، در اولین سفر آقای هاشمی به تبریز، ایشان از نوع اداره شهر آن زمان گلایه‌هایی داشتند که شوکی را به شهر وارد کرده و سپس وضعیت تبریز متفاوت شد.

وی افزود: آقای اعلمی، موضوع بی مهری به استان را سرمایه‌ای برای رای آوری خود کرد، ولی اساسا دولت نمی‌تواند دستکاری‌هایی انجام دهد تا منطقه‌ای را از امکانات محروم کند.

وی ادامه داد: تبریزی‌ها در مجلس نمایندگان نیرومندی داشتند و این طوری نبود که کسی بودجه آذربایجان را کم کند.

مرعشی در خصوص معیارهای جدید شعبه استانی این حزب در آذربایجان شرقی نیز گفت: گرایش ما در حزب، عمدتا جوان گرایی است، بنده هم آخرین دوره‌های سیاسی خود را طی می‌کنم و می‌خواهیم تا یک حزب جوان را برای آینده ایران باقی بگذاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha