فرماندار: سه هزار نفر برگزاری انتخابات گچساران را برعهده دارند+فیلم

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: سه هزار نفر  عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی، خدماتی و ستادی کار برگزاری انتخابات روز جمعه یازدهم اسفندماه را عهده دار هستند که بیش از ۲ هزار و ۱۵۳ نفر به طور مسقیم فعالیت خواهند کرد.

روانبخش دیهیم خوب روز سه شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه عوامل اجرایی انتخابات آموزش های لازم را فراگرفتند افزود: از این تعداد ۵۸۰ نفر اعضای شعب، ۱۱۶ نفر بازرس، ۹ نفر سر بازرس ،۱۱۶ نفر نماینده فرماندار و بیش از ۵۲۰ نفر ناظر شورای نگهبان هستند.

وی بیان کرد: این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور و مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ سیاسی را دارد.

دیهیم خوب ابراز کرد: ۱۱۶ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده که از تعداد شعب اخذ رأی ۸۴ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

وی تصریح کرد: ۶۶ درصد از شعب اخذ رأی این شهرستان معادل ۷۶ شعبه در شهر و مابقی در روستاهاست.

فرماندار گچساران گفت: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

دیهیم خوب افزود: عوامل اجرایی و نظارت با تسلط بر قانون انتخابات و بی طرفی کامل، زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و پرشکوه را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم آماده است گفت: تمام اداره ها و نهادهای مرتبط با انتخابات شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

۱۰۳ نفر در مرحله پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ نفر ثبت‌نام خود در انتخابات مجلس را نهایی کردند.

دیهیم خوب حضور حداکثری در انتخابات پیش رو را امری مهم دانست و گفت: مردم باید در این عرصه مهم نیز برگ‌زرینی دیگری بر افتخارات خود اضافه کنند.

وی ابراز کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در این شهرستان اتخاذ شده است.

یک نماینده با رای مردم از این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha