۸ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85399286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندارگناوه: ۷۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شد

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبر: 85399286
فرماندارگناوه: ۷۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شد

گناوه - ایرنا - فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گناوه گفت: ۷۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات یازده اسفند پیش بینی شده که ۵۸شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار است.. 

" محمدتقی صفری " روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع شعب اخذ رای، ۵۶ شعبه در گناوه و ۱۵ شعبه اخذ رای در بندرریگ درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۴۳ شعبه شهری و ۱۳ شعبه روستایی در بخش مرکزی مستقر خواهند شد، افزود : در بخش بندر ریگ ۶ شعبه شهری و ۹ شعبه روستایی مشخص شده اند.

فرماندار گناوه افزود: مکان یابی شعب اخذ رای مشخص شده و آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار و هیات بازرسی داده شده است.

وی تعداد افراد واجد شرایط رای گناوه ای در این دوره از انتخابات را ۶۹ هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: یکهزار و ۸۰۰ نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات هستند.

صفری تصریح کرد: راهبرد مجریان در این دوره از انتخابات، قانون مداری و ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به اینکه انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام و کشور در جوامع بین المللی خواهد بود، در یازدهم اسفند امسال مردم این شهرستان همگام با دیگر هموطنان باحضور پرشور پای صندوق‌های رای، حماسه بزرگی خلق خواهند کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه" بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و "کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha