رییس حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان: بیش از ۱۱۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند

بوشهر- ایرنا - فرماندار دشتی و رییس حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان گفت: ۱۱۸ هزار و ۹۳۶ نفر در این حوزه واجد شرایط رای دادن هستند که ۶۲ هزار و ۴۱۳ نفر در حوزه دشتی و ۵۶ هزار و ۵۲۳ نفر در حوزه تنگستان قرار دارند.

" علی بحرانی " روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: جمع رای اولی این حوزه انتخابیه ۶ هزار و ۷۹۴ نفر است.

وی افزود: تعداد ۱۵۶ شعبه اخذ رای شامل ۸۸ شعبه ثابت و ۶۷ حوزه سیار برای جمع آوری آرای مردم شهرستان های دشتی و تنگستان پیش بینی شده است.

رییس حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان تصریح کرد: از این شمار ۸۵ شعبه شامل ۴۹ شعبه ثابت و ۳۶ حوزه سیار مربوط به شهرستان دشتی است.

بحرانی گفت: تمهیدات لازم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری شامل رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت حداکثری در این حوزه انتخابیه برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: باتوجه به دسیسه دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات در راستای تضعیف نظام همه علاقه مندان به اقتدار و آبادانی کشور برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

رییس ستاد انتخابیه شهرستان های دشتی و تنگستان یادآور شد: همه باید مردم را تشویق و ترغیب به حضور پای صندوق های اخذ رای کنیم چرا که انتخابات در مسیر توسعه کشور تاثیر گذار است.

فرماندار دشتی ادامه داد: در راستای صیانت از آرای مردم قانون فصل الخطاب است .

بحرانی تصریح کرد: متولیان امور انتخابات در این حوزه انتخابیه حق جانبداری از هیچ داوطلب انتخاباتی ندارند.

وی یادآور شد: هرچند متولی برگزاری انتخابات براساس قانون وزارت کشور است اما ترکیب هیات ها به گونه ای است که اجرا ، نظارت و بارزسی توسط مردم انجام می شود .

رییس ستاد انتخابیه شهرستان های دشتی و تنگستان گفت: در هیچ کشوری سراغ نداریم که برگزاری انتخابات امری مردمی باشد و تحقق چنین امری در ایران از افتخارات نظام است.

رییس حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان: بیش از ۱۱۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند

وی افزود: مردم به رغم همه مشکلات اما همچنان پای انظام و انقلاب ایستاده اند و ۱۱ اسفندماه با حضور پای صندوق های اخذ رای وفاداری خود را بار دیگر به منصه ظهور خواهند رسانید.

بحرانی اظهار کرد: زمینه حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رای در این حوزه انتخابیه فراهم و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

فرماندار دشتی اضافه کرد: دوره های آموزشی ویژه مجریان انتخابات در این شهرستان در حال برگزاری است و آمادگی لازم برای اخذ رای مردم وجود دارد.

بحرانی یادآور شد: ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha